ا

  • اقبالی.مهدی توسعه الگوریتم فوردیس و وبستر برای حل مسائل سفارشات دورهای با هزینههای فازی [ دوره21, شماره 86 - پاییز سال 1389]
  • الوانی.دکتر سید مهدی بررسی تأثیر ابعاد قدرت اجتماعی برند بر اساس سطوح آمادگی ذهنی مشتریان بر تصمیم به خرید [ دوره21, شماره 86 - پاییز سال 1389]

ب

  • برزیگر.جهاد کاربرد نظریه مدرن و فرامدرن پرتفوی در ارزیابی ریسک ( رویکردی مالی - بازاریابی به صنعت سیمان ایران ) [ دوره21, شماره 85 - تابستان سال 1389]

س

  • سموئی.پروانه توسعه الگوریتم فوردیس و وبستر برای حل مسائل سفارشات دورهای با هزینههای فازی [ دوره21, شماره 86 - پاییز سال 1389]

ص

  • صرافی زاده.اصغر موانع توانمندسازی نیروی انسانی سازمانهای غیردولتی فعال در شهرتهران [ دوره21, شماره 85 - تابستان سال 1389]

ن

  • نوروزی.عبداله بررسی تأثیر پیچیدگی ذهنی خرید بر شناخت محصولات فایده باور (مبتنی بر فایده آنی) و محصولات لذت جویانه (مبتنی بر لذت آنی) در فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان [ دوره21, شماره 87 - زمستان سال 1389]
  • نیکومرام.هاشم استفاده از خصوصیات کیفی مفاهیم نظری گزارشگری مالی در ارزیابی کیفیت سود [ دوره21, شماره 85 - تابستان سال 1389]