وظیفه دوست.حسین
شناسایی و رتبه بندی مولفه ها و شاخص های قصد خرید آتی محصولات با درگیری ذهنی بالا با استفاده از منطق دلفی فازی (مورد مطالعه: محصولات برند ال جی در کشور ایران)
[
دوره30,
شماره
119
- زمستانسال
1398]
وظیفه دوست.حسین
مدل مرتبط با ارزش خرید و انگیزه خرید و پیامد های آن با رویکرد آینده پژوهی درخرده فروشی های همواره تخفیف در شهر تهران
[
دوره30,
شماره
116
- بهارسال
1398]
وظیفه دوست.حسین
برنامه ریزی آینده ایران با برندسازی ملی
[
دوره30,
شماره
116
- بهارسال
1398]
وظیفه دوست.حسین
طراحی مدل بهبود عملکرد نمایشگاه های تجاری در ایران: از دید غرفه داران
[
دوره30,
شماره
117
- تابستانسال
1398]
وکیلی فرد.حمیدرضا
پیش بینی خطر ورشکستگی با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی مبتنی بر رویکرد پرسپترون چندلایه(شواهد تجربی: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره30,
شماره
119
- زمستانسال
1398]