و

  • وظیفه دوست.حسین شناسایی و رتبه بندی مولفه ها و شاخص های قصد خرید آتی محصولات با درگیری ذهنی بالا با استفاده از منطق دلفی فازی (مورد مطالعه: محصولات برند ال جی در کشور ایران) [ دوره30, شماره 119 - زمستان سال 1398]
  • وظیفه دوست.حسین مدل مرتبط با ارزش خرید و انگیزه خرید و پیامد های آن با رویکرد آینده پژوهی درخرده فروشی های همواره تخفیف در شهر تهران [ دوره30, شماره 116 - بهار سال 1398]
  • وظیفه دوست.حسین برنامه ریزی آینده ایران با برندسازی ملی [ دوره30, شماره 116 - بهار سال 1398]
  • وظیفه دوست.حسین طراحی مدل بهبود عملکرد نمایشگاه های تجاری در ایران: از دید غرفه داران [ دوره30, شماره 117 - تابستان سال 1398]
  • وکیلی فرد.حمیدرضا پیش بینی خطر ورشکستگی با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی مبتنی بر رویکرد پرسپترون چندلایه(شواهد تجربی: بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره30, شماره 119 - زمستان سال 1398]