خ

  • خادمی.سید موسی طراحی مدل هوشمندی بازاریابی با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (مطالعه موردی صنعت خودرو داخلی) [ دوره30, شماره 116 - بهار سال 1398]
  • خسروی.عبدالرضا ارائه مدل ارتباطى با تاکید بر انسجام گروهى و نوع تعارض جهت اثر بخشى تیم هاى فوتبال لیگ برتر جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2019 [ دوره30, شماره 118 - پاییز سال 1398]
  • خمسه.عباس ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر هوشمندی تکنولوژی در صنعت نیروگاهی (مطالعه موردی: شرکت احداث و توسعه نیروگاهی مپنا-توسعه 1) [ دوره30, شماره 116 - بهار سال 1398]
  • خمسه.عباس شناسایی عوامل کلیدی موفقیت همکاری های R&D با رویکردی به آینده در زنجیره تامین گروه مپنا [ دوره30, شماره 118 - پاییز سال 1398]