ناصحی فر.وحید
تجزیه و تحلیل پیشرا ن های تاثیرگذار بر بازاریابی خدمات تجاری با تمرکز بر چشم انداز حوزه ی واردات و صادرات کالاهای بنگاه های کوچک و متوسط
[
دوره32,
شماره
127
- زمستانسال
1400]
نصراللهی كاسماني.اکبر
نقش و جایگاه فناوریهای نوین بر چابک سازی سازمان های رسانه ای و ارائه مدل مفهومی
[
دوره32,
شماره
127
- زمستانسال
1400]
نعمتی زاده.سینا
طراحی مدل آینده پژوهی از همسویی استراتژی های بازاریابی بین الملل در بخش پایین دستی صنعت نفت ایران
[
دوره32,
شماره
126
- پاییزسال
1400]
نوروزی نیک.یاسمن
بررسی تأثیر دانش استراتژیک و قدرت ساختاری مدیران ارشد اطلاعات بر عملکرد سازمان-های دولتی با نقش میانجی همگونسازی سیستمها
[
دوره32,
شماره
126
- پاییزسال
1400]
نیاز آذری.کیومرث
نقش آینده پژوهی آموزش مجازی در توسعه کار آفرینی:یک پژوهش کیفی
[
دوره32,
شماره
127
- زمستانسال
1400]
نیلی احمدآبادی.مجید
کاربست رویکرد ساختاری-تفسیری پیچیدگی زنجیره تامین و نقش آن در رقابت پذیری در صنعت خودرو سازی
[
دوره32,
شماره
125
- تابستانسال
1400]