ن

  • ناصحی فر.وحید تجزیه و تحلیل پیشرا ن های تاثیرگذار بر بازاریابی خدمات تجاری با تمرکز بر چشم انداز حوزه ی واردات و صادرات کالاهای بنگاه های کوچک و متوسط [ دوره32, شماره 127 - زمستان سال 1400]
  • نصراللهی كاسماني.اکبر نقش و جایگاه فناوریهای نوین بر چابک سازی سازمان های رسانه ای و ارائه مدل مفهومی [ دوره32, شماره 127 - زمستان سال 1400]
  • نعمتی زاده.سینا طراحی مدل آینده پژوهی از همسویی استراتژی های بازاریابی بین الملل در بخش پایین دستی صنعت نفت ایران [ دوره32, شماره 126 - پاییز سال 1400]
  • نوروزی نیک.یاسمن بررسی تأثیر دانش استراتژیک و قدرت ساختاری مدیران ارشد‌ اطلاعات بر عملکرد سازمان-های دولتی با نقش میانجی همگون‌سازی سیستم‌ها [ دوره32, شماره 126 - پاییز سال 1400]
  • نیاز آذری.کیومرث نقش آینده پژوهی آموزش مجازی در توسعه کار آفرینی:یک پژوهش کیفی [ دوره32, شماره 127 - زمستان سال 1400]
  • نیلی احمدآبادی.مجید کاربست رویکرد ساختاری-تفسیری پیچیدگی زنجیره تامین و نقش آن در رقابت پذیری در صنعت خودرو سازی [ دوره32, شماره 125 - تابستان سال 1400]