ابطحی نصیری.سیده نیر
ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای موثر روی آینده هوش کسبوکار در صنعت گردشگری ایران
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
احمدی.فائق
انتخاب بهینه سناریو آینده پژوهی حرفه حسابرسی با رویکرد گراندد تئوری
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
احمدی.کیومرث
تصویر آینده نظام مدیریتی سازمانهای دولتی با رویکرد تحلیل لایهای علّی (CLA)
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
اعتباریان.اکبر
طراحی مدل تدوین ره نگاشت فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: پیاده سازی بانک مجازی اختصاصی و سازمانی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان)
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
افشار کاظمی.محمد علی
گسترش عملکرد کیفیت (QFD) در ایجاد آینده مطلوب در حوزه پزشکی از راه دور و اینترنت اشیاء به کمک شبکه پیش انتشار فازی
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
امامی راد.حسین
اکتشاف کاربران پرنفوذ در بستر رسانه های اجتماعی با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی در پایتون به منظور بهبود عملکرد بازاریابی اینترنتی
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
امیدوار.معصومه
گسترش عملکرد کیفیت (QFD) در ایجاد آینده مطلوب در حوزه پزشکی از راه دور و اینترنت اشیاء به کمک شبکه پیش انتشار فازی
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
انصاری.ابوالفضل
ارائه مدل حکمرانی توسعه کسب و کار کارآفرینانه
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
آ
آسایش.فرزاد
نگاهی آینده پژوهانه به مدل بازاریابی بر مبنای مجوز در حوزه بانکداری با کاربست رویکرد دلفی (مطالعه موردی : بانک ملت)
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
آلبو نعیمی.ابراهیم
طراحی الگوی بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای نوین بر پایه نیازهای بازار خرده فروشی
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
ب
باقرزاده خواجه.مجید
تعیین روابط علی از ابعاد اکوسیستم کارآفرینی به منظور توسعه صنعتی با استفاده از ISM
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
بکی حسکویی.مرتضی
پیشبینی نابسامانی بانکی و سرایت بحران در شبکه بانکی (با کاربرد رویکرد ترکیبی خطی و غیرخطی)
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
بوستانی.آزاده
آینده پژوهی مدیریت تجربه مشتریان وعوامل موثر بر آن با تأکید به وفاداری به برند
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
بهرامی نیا.بهاره
آینده پژوهی بازار قوطی نوشیدنی آلومینیومی در ایران
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
بهرامیان.امیرحسین
انتخاب بهینه سناریو آینده پژوهی حرفه حسابرسی با رویکرد گراندد تئوری
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
بیات.بهروز
ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای موثر روی آینده هوش کسبوکار در صنعت گردشگری ایران
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
بیدی.احمد
پیشبینی نابسامانی بانکی و سرایت بحران در شبکه بانکی (با کاربرد رویکرد ترکیبی خطی و غیرخطی)
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
پ
پرگو.محبوبه
توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
پیک فلک.جمشید
نقش میانجی ریسک گریزی مالی بر رابطه بین ویژگی های شخصیتی مدیران ارشد و درماندگی مالی شرکت ها با رویکرد آینده پژوهی
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
ت
تقی زاده.هوشنگ
تعیین روابط علی از ابعاد اکوسیستم کارآفرینی به منظور توسعه صنعتی با استفاده از ISM
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
ج
جعفری اسکندری.میثم
استفاده از رویکرد مبتنی بر پیش بینی مالی واقتصاد سنجی نرم برای آینده پژوهی رفتار سیستم ها
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
جعفری.مریم
نقش میانجی ریسک گریزی مالی بر رابطه بین ویژگی های شخصیتی مدیران ارشد و درماندگی مالی شرکت ها با رویکرد آینده پژوهی
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
حسینی.میرزا حسن
طراحی الگوی کسب وکارهای مقاومتی در صنایع خدماتی
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
حقیقت منفرد.جلال
سناریو پردازی آینده تاثیرگذاری تعالی سازمانی بر مدیریت بازاریابی در حوزه دانشگاه ها
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
حقیقت منفرد.جلال
سناریو پردازی آینده تاثیرگذاری تعالی سازمانی بر مدیریت بازاریابی در حوزه دانشگاه ها
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
حکاک.محمد
ارائه مدل ارتباطی جهت گیری مسیر شغلی متنوع و قابلیت استخدام پذیری با تأکید بر رفتارهای مسیر شغلی آینده نگرانه در سازمان های دانش بنیان
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
حمدی.کریم
شناسایی عوامل استراتژیک موثر در زمینه عملکرد فروش و نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد آینده پژوهی
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
حمیدی فر.فاطمه
ارائه مدل حکمرانی توسعه کسب و کار کارآفرینانه
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
حیدری.نسیم
سناریو پردازی آینده تاثیرگذاری تعالی سازمانی بر مدیریت بازاریابی در حوزه دانشگاه ها
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
خ
خاکی.ایمان
آینده پژوهی هوش فرهنگی با رویکرد سناریو سازی
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
خدامرادی.محمد
طراحی الگوی بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای نوین بر پایه نیازهای بازار خرده فروشی
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
خردرنجبر.مریم
واکاوی عوامل و مولفه های مدیریت سبد پروژههای تحقیق و توسعه سلامت با رویکرد فراترکیب
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
خلیلی شورینی.سهراب
بازمفهوم سازی استراتژی فناوری اطلاعات: پیامدهای نظری و عملی
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
خمسه.عباس
واکاوی عوامل و مولفه های مدیریت سبد پروژههای تحقیق و توسعه سلامت با رویکرد فراترکیب
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
د
دشمن زیاری.اسفندیار
نگاهی آینده پژوهانه به مدل بازاریابی بر مبنای مجوز در حوزه بانکداری با کاربست رویکرد دلفی (مطالعه موردی : بانک ملت)
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
دل انگیزان.سهراب
آینده پژوهی بازار قوطی نوشیدنی آلومینیومی در ایران
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
ر
رادفر.رضا
شناسایی ابعاد کلیدی موثر بر ارزیابی توانمندی های تکنولوژیک در صنایع با تکنولوژی پیشرفته حمل و نقل ریلی
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
راست قلم.نادره سادات
ارائه مدلی جهت پیش بینی و بهبود کیفیت تولید با استفاده از الگوریتم های درخت تصمیم و برنامه ریزی خطی ( مورد مطالعه: شرکتهای تولید کننده موج گیرتیبا در ایران)
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
رشادت جو.حمیده
توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
رنجبر.محمدحسین
انتخاب بهینه سناریو آینده پژوهی حرفه حسابرسی با رویکرد گراندد تئوری
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
ز
زرگرز.محمد
بازمفهوم سازی استراتژی فناوری اطلاعات: پیامدهای نظری و عملی
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
زینالی.هدی
طراحی الگوی کسب وکارهای مقاومتی در صنایع خدماتی
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
س
سعیدنیا.حمیدرضا
آینده پژوهی مدیریت تجربه مشتریان وعوامل موثر بر آن با تأکید به وفاداری به برند
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
سعیدی.حمید
آینده پژوهی مدیریت تجربه مشتریان وعوامل موثر بر آن با تأکید به وفاداری به برند
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
سهرابی.طهمورث
بررسی کمی انتقال فناوری در صنعت خودروسازی با استفاده از الگوی تحلیل ارتباط (مطالعة موردی برای دو محصول پژو 301 و 2008 در گروه صنعتی ایرانخودرو)
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
سید حسینی.سید محمد
شناسایی ابعاد کلیدی موثر بر ارزیابی توانمندی های تکنولوژیک در صنایع با تکنولوژی پیشرفته حمل و نقل ریلی
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
سیدنقوی.میرعلی
پیش بینی الگوی یکپارچه برنامهریزی جانشینپروری مدیران (مورد مطالعه: شرکت دخانیات ایران)
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
ش
شریعتی.مریم
تدوین مدلی جامع جهت ارزیابی عوامل بازاریابی الکترونیکی موثر بر زنجیره تامین چابک با رویکرد QFD در اپراتوری همراه اول ایران
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
شکری.عبدالحسین
تعیین روابط علی از ابعاد اکوسیستم کارآفرینی به منظور توسعه صنعتی با استفاده از ISM
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
ص
صدرهاشمی.محمدمهدی
طراحی الگوی بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای نوین بر پایه نیازهای بازار خرده فروشی
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
صلواتی.عادل
تصویر آینده نظام مدیریتی سازمانهای دولتی با رویکرد تحلیل لایهای علّی (CLA)
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
ظ
ظریف چنارانی مشهد.الهام
نگاهی آینده پژوهانه به مدل بازاریابی بر مبنای مجوز در حوزه بانکداری با کاربست رویکرد دلفی (مطالعه موردی : بانک ملت)
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
ع
عابدینی.بیژن
انتخاب بهینه سناریو آینده پژوهی حرفه حسابرسی با رویکرد گراندد تئوری
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
عدل دوست.حمید
بررسی عوامل موثر در شکست و موفقیت کسب و کار های نوپا در ایران با راهبرد نظریه زمینه ای ساخت گرا
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
عرفانیان خانزاده.حمید
آینده پژوهی هوش فرهنگی با رویکرد سناریو سازی
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
غ
غروی.فرید
شناسایی عوامل استراتژیک موثر در زمینه عملکرد فروش و نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد آینده پژوهی
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
غلامی جمکرانی.رضا
پیشبینی نابسامانی بانکی و سرایت بحران در شبکه بانکی (با کاربرد رویکرد ترکیبی خطی و غیرخطی)
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
ف
فتحی چگنی.فریبرز
ارائه مدل ارتباطی جهت گیری مسیر شغلی متنوع و قابلیت استخدام پذیری با تأکید بر رفتارهای مسیر شغلی آینده نگرانه در سازمان های دانش بنیان
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
فتحی.زادالله
بررسی کمی انتقال فناوری در صنعت خودروسازی با استفاده از الگوی تحلیل ارتباط (مطالعة موردی برای دو محصول پژو 301 و 2008 در گروه صنعتی ایرانخودرو)
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
ق
قانی دهکردی.خدامراد
نقش میانجی ریسک گریزی مالی بر رابطه بین ویژگی های شخصیتی مدیران ارشد و درماندگی مالی شرکت ها با رویکرد آینده پژوهی
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
قبادی لموک.تحفه
ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای موثر روی آینده هوش کسبوکار در صنعت گردشگری ایران
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
قورچیان.نادرقلی
تدوین الگوی ارتقای خرد پداگوژیکی در نظام آموزش عالی با بهره مندی از نظریه ی داده بنیاد
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
قورچیان.نادرقلی
تدوین الگوی ارتقای خرد پداگوژیکی در نظام آموزش عالی با بهره مندی از نظریه ی داده بنیاد
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
ک
کردلویی.حمید رضا
پیشبینی نابسامانی بانکی و سرایت بحران در شبکه بانکی (با کاربرد رویکرد ترکیبی خطی و غیرخطی)
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
کوهی.شبنم
طراحی مدل کارآفرینی موسسات دانش بنیان از دیدگاه توسعه مسئولیت اجتماعی آنها با رویکرد فراترکیب
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
گ
گنجو.مازیار
بازمفهوم سازی استراتژی فناوری اطلاعات: پیامدهای نظری و عملی
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
م
محترم.رحیم
آینده پژوهی مدیریت تجربه مشتریان وعوامل موثر بر آن با تأکید به وفاداری به برند
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
محرابی.جواد
پیش بینی الگوی یکپارچه برنامهریزی جانشینپروری مدیران (مورد مطالعه: شرکت دخانیات ایران)
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
محمدخانی.کامران
تدوین الگوی ارتقای خرد پداگوژیکی در نظام آموزش عالی با بهره مندی از نظریه ی داده بنیاد
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
محمدخانی.کامران
طراحی مدل کارآفرینی موسسات دانش بنیان از دیدگاه توسعه مسئولیت اجتماعی آنها با رویکرد فراترکیب
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
محمدعلی پور اهری.رویا
ارائه مدلی جهت پیش بینی و بهبود کیفیت تولید با استفاده از الگوریتم های درخت تصمیم و برنامه ریزی خطی ( مورد مطالعه: شرکتهای تولید کننده موج گیرتیبا در ایران)
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
محمدی فر.یوسف
آینده پژوهی بازار قوطی نوشیدنی آلومینیومی در ایران
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
مدیر قمی.سید احمد
بررسی کمی انتقال فناوری در صنعت خودروسازی با استفاده از الگوی تحلیل ارتباط (مطالعة موردی برای دو محصول پژو 301 و 2008 در گروه صنعتی ایرانخودرو)
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
معتدل.محمدرضا
تدوین مدلی جامع جهت ارزیابی عوامل بازاریابی الکترونیکی موثر بر زنجیره تامین چابک با رویکرد QFD در اپراتوری همراه اول ایران
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
معمارزاده طهران.غلامرضا
ارائه مدل حکمرانی توسعه کسب و کار کارآفرینانه
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
ملکی.محمد حسن
ارائه یک سیستم تصمیمیار برای تحلیل پیشرانهای موثر روی آینده سازمانهای پروژهمحور فعال در صنعت خدمات مالی با رویکرد فازی
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
ملکی.محمد حسن
ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای موثر روی آینده هوش کسبوکار در صنعت گردشگری ایران
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
منتظرعطایی.محبوبه
آینده پژوهی هوش فرهنگی با رویکرد سناریو سازی
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
میرابی.وحیدرضا
تدوین مدلی جامع جهت ارزیابی عوامل بازاریابی الکترونیکی موثر بر زنجیره تامین چابک با رویکرد QFD در اپراتوری همراه اول ایران
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
میرابی.وحیدرضا
توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
میرابی.وحیدرضا
طراحی مدل کارآفرینی موسسات دانش بنیان از دیدگاه توسعه مسئولیت اجتماعی آنها با رویکرد فراترکیب
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
میرسپاسی.ناصر
آینده پژوهی هوش فرهنگی با رویکرد سناریو سازی
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
میرعرب بایگی.سیدعلیرضا
ارائه یک سیستم تصمیمیار برای تحلیل پیشرانهای موثر روی آینده سازمانهای پروژهمحور فعال در صنعت خدمات مالی با رویکرد فازی
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
ن
نعمتی زاده.سینا
طراحی الگوی کسب وکارهای مقاومتی در صنایع خدماتی
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
نقش.امیررضا
طراحی مدل تدوین ره نگاشت فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: پیاده سازی بانک مجازی اختصاصی و سازمانی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان)
[
دوره34,
شماره
132
- بهارسال
1402]
و
وارسته.ریحانه
پیش بینی سطح رضایتمندی مشتریان در خدمات پس از فروش خودرو- نمایندگی های شرکت سایپا یدک
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]
وظیفه دوست.حسین
توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
وظیفه دوست.حسین
شناسایی عوامل استراتژیک موثر در زمینه عملکرد فروش و نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد آینده پژوهی
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
ه
هادی شایسته.اباذر
ارائه یک سیستم تصمیمیار برای تحلیل پیشرانهای موثر روی آینده سازمانهای پروژهمحور فعال در صنعت خدمات مالی با رویکرد فازی
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
هاشمی.سید محمود
طراحی الگوی کسب وکارهای مقاومتی در صنایع خدماتی
[
دوره34,
شماره
134
- پاییزسال
1402]