ع

  • عالی.صمد کشف دانش حاکم بر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی مشتریان در انتخاب بانک‌ها با استفاده از قوانین انجمنی در داده کاوی [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عبدی.سعید تحلیلی از نقش فناوری اطلاعات در ایجاد زنجیره های تأمین انعطاف پذیر با نقش میانجی اعتماد و رقابت پذیری صنعت [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عرب چم خلیفه.محمدرضا شناسایی و اولویت‌بندی ریسک‌های زنجیره تأمین براساس کارت امتیازی متوازن و ارائه راهکارهایی برای تاب‌آوری [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • عرب زاده.میثم ارائه مدلی مبتنی بر ریسک و پیچیدگی تعامل هیأت مدیره به‌عنوان رکن حاکمیت شرکتی با اطلاعات براساس نظریه زمینه‌یابی [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عطائی قراچه.مسعود بررسی تأثیر اخلاق حرفه‌ای و امنیت شغلی بر تعهد سازمانی با نقش میانجی سرمایة اجتماعی، مطالعه موردی: کارکنان شرکت فولاد مبارکة اصفهان [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • علوی.سمیه شناسایی و اولویت‌بندی ریسک‌های زنجیره تأمین براساس کارت امتیازی متوازن و ارائه راهکارهایی برای تاب‌آوری [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • علی احمدی.سعید تعیین مؤلفه‌های اثرگذار بر افشای داوطلبانۀ اطلاعات غیرمالی از منظر تئوری نهادی با روش کیفی [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • علیزاده.نادی تعیین ظرفیت‌های نوآوری محصول، هوش بازار، قیمت گذاری و ارتباطات بازاریابی بر عملکرد بین‌المللی شرکت‌ها با نقش میانجی مزیت رقابتی [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1402]