عالی.صمد
کشف دانش حاکم بر ویژگیهای جمعیتشناختی مشتریان در انتخاب بانکها با استفاده از قوانین انجمنی در داده کاوی
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
عبدی.سعید
تحلیلی از نقش فناوری اطلاعات در ایجاد زنجیره های تأمین انعطاف پذیر با نقش میانجی اعتماد و رقابت پذیری صنعت
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
عرب چم خلیفه.محمدرضا
شناسایی و اولویتبندی ریسکهای زنجیره تأمین براساس کارت امتیازی متوازن و ارائه راهکارهایی برای تابآوری
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
عرب زاده.میثم
ارائه مدلی مبتنی بر ریسک و پیچیدگی تعامل هیأت مدیره بهعنوان رکن حاکمیت شرکتی با اطلاعات براساس نظریه زمینهیابی
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1402]
عطائی قراچه.مسعود
بررسی تأثیر اخلاق حرفهای و امنیت شغلی بر تعهد سازمانی با نقش میانجی سرمایة اجتماعی، مطالعه موردی: کارکنان شرکت فولاد مبارکة اصفهان
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1402]
علوی.سمیه
شناسایی و اولویتبندی ریسکهای زنجیره تأمین براساس کارت امتیازی متوازن و ارائه راهکارهایی برای تابآوری
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
علی احمدی.سعید
تعیین مؤلفههای اثرگذار بر افشای داوطلبانۀ اطلاعات غیرمالی از منظر تئوری نهادی با روش کیفی
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
علیزاده.نادی
تعیین ظرفیتهای نوآوری محصول، هوش بازار، قیمت گذاری و ارتباطات بازاریابی بر عملکرد بینالمللی شرکتها با نقش میانجی مزیت رقابتی
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1402]