عباس زاده سهرون.یداله
طراحی مدل برونسپاری فعالیتهای بازاریابی باشگاههای ورزشی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
عبدالرسولی زال.حامد
آزمون مدل نقش میانجیگری شخصیت برند در رابطه علی تبلیغات با ارتقای ارزش ویژه برند آدیداس در مشتریان شهر کرج
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
عبداللهیفر.هادی
شناسایی ﻋﻮاﻣﻞ رفتاری ﻣﻮﺛﺮ بر افزایش مشارکت دانشجویان در ورزشهای تفریحی دانشگاه
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
عبدالملکی.حسین
شناسایی شاخصهای سلامت محور مؤثر بر سرمایه فرهنگی در سازمانهای ورزشی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1401]