ع

  • عباس زاده سهرون.یداله طراحی مدل برون‌سپاری فعالیت‌های بازاریابی باشگاه‌های ورزشی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • عبدالرسولی زال.حامد آزمون مدل نقش میانجی‌گری شخصیت برند در رابطه علی تبلیغات با ارتقای ارزش ویژه برند آدیداس در مشتریان شهر کرج [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • عبداللهی‌فر.هادی شناسایی ﻋﻮاﻣﻞ رفتاری ﻣﻮﺛﺮ بر افزایش مشارکت دانشجویان در ورزش­های تفریحی دانشگاه [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • عبدالملکی.حسین شناسایی شاخص‌های سلامت محور ‌مؤثر بر سرمایه فرهنگی در سازمان‌های ورزشی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1401]