ب

  • بابائی.امید رابطه رسانه‏های جمعی و ‏ارزش‏های خانوادگی (مورد مطالعه: جوانان 15-29 ساله شهرکرد) [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1402]
  • باقری.مرضیه‏ تحلیل جامعه شناختی عوامل اجتماعی - اقتصادی مؤثر بر جذب سهامداران در بازار بورس تهران [ دوره15, شماره 2 - بهار سال 1402]
  • باکی هاشمی.سیدمحمدمهدی واکاوی مولفه‌های بروز تعارض در صلاحدیدهای رفتاری بروکرات‌های سطح خیابان با خط‌مشی‌‌های سازمانی (مورد مطالعه: مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان) [ دوره15, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • بهشتی راد.زینب السادات از رسالت اخلاقی تا مک دولانیزه شدن شغل: تحلیلی بر دوگانگی فهم معنای شغل مطلوب در اندیشه نوجوانان و جوانان شهر مشهد [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1402]
  • بیدالله خانی.آرش ساخت‏ شناسی نظام معنایی مطالبات زنانه در گفتمان گروه‏های اپوزیسون جمهوری اسلامی با تمرکز بر شبکۀ اجتماعی توئیتر [ دوره15, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • بیژنی.حمیدرضا راهبردهای نهادی توسعه یافتگی خلاقانه مردمی مبتنی بر مولفه های هویت مکانی (مطالعه موردی: شهر رشت) [ دوره15, شماره 1 - زمستان سال 1401]