ازادی ده بیدی.فاطمه
مدل علی درگیری تحصیلی: نقش حمایت تحصیلی و خود تنظیمی تحصیلی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
اعلامی.فرنوش
ارزشیابی از اهداف سطوح عالی یادگیری در محیطهای یادگیری الکترونیکی (استانداردها و شاخصها)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
امین فلاح.زهرا
پیشبینی درگیری تحصیلی دانشآموزان بر اساس سرمایههای روانشناختی و اجتماعی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
آ
آزموده.معصومه
بررسی میزان خودکارآمدی،اضطراب اجتماعی و سرسختی روانشناختی در دانشآموزان دبیرستانی با سطوح شادکامی متفاوت
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
آقایی جشوقانی.اصغر
اثربخشی آموزش مهارتهای روانی- اجتماعی ویژه دختران فراری بر صمیمیت اجتماعی و احساس تنهایی آنان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
ب
باقری.فریبرز
مشغولیت تحصیلی بر سرمایه روانشناختی دانشآموزان دختر متوسطه دوم
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
برزگر.بهرام
تدوین مدلی برای بهبود کیفیت آموزش حسابداری از طریق تحلیل روشهای تدریس با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1398]
پ
پورحیدر.رحیمه
روابط ساختاری اعتماد سازمانی، اخلاق حرفهای و ساختار سازمانی با اثربخشی مدرسه با نقش میانجی ارزشیابی عملکرد معلمان
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
پیری.موسی
طراحی آموزش چند رسانهای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر هیجان تحصیلی درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
ت
تاجیپور.آمنه
تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی، اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت دانشآموزان دختر پایه سوم دوره دو متوسطه شهر مشهد
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
ج
جانجانی.بهاره
تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی، اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت دانشآموزان دختر پایه سوم دوره دو متوسطه شهر مشهد
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
جبرائیلی.هاشم
ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس سبک تصمیمگیری مبتنی بر پشیمانی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1398]
ح
حسنی.فهیمه
مشغولیت تحصیلی بر سرمایه روانشناختی دانشآموزان دختر متوسطه دوم
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
حسنی.محمد
روابط ساختاری اعتماد سازمانی، اخلاق حرفهای و ساختار سازمانی با اثربخشی مدرسه با نقش میانجی ارزشیابی عملکرد معلمان
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
حسنی.مژگان
اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانشآموزان دختر پایه پنجم دبستانهای تهران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
حسینعلی زاده.محمد
بررسی تأثیر بسته مداخلات بهنگام عصب- روانشناختی کودک محور بر سرعت پردازش کودکان با تأخیر رشدی شناختی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
خ
خانجانی.زینب
اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر مؤلفههای مشکل در تنظیم هیجانی دانشآموزان پسر دارای اختلال سلوک
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1398]
خراسانی.اباصلت
ارزشیابی از اهداف سطوح عالی یادگیری در محیطهای یادگیری الکترونیکی (استانداردها و شاخصها)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
د
دانشمند.بدرالسادات
ارائه الگوی برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر یادگیری هیجانی-اجتماعی در دوره متوسطه از دیدگاه معلمان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
درتاج.فریبرز
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی - عاطفی بر روی مؤلفههای عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
درتاج.فریبرز
مشغولیت تحصیلی بر سرمایه روانشناختی دانشآموزان دختر متوسطه دوم
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
دلاور.علی
تشخیص خطاهای رویهای دانشآموزان در جمع و تفریق اعداد اعشاری با استفاده از شبکههای بیزی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
دولتشاهی.بهروز
بررسی شیوع قلدری و ارتباط آن با مهارتهای اجتماعی- هیجانی، مهارت حل مسئله و افسردگی در دانشآموزان متوسطه اول
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1398]
ر
رحمانیان کوشککی.عبدالرسول
تدوین مدلی برای بهبود کیفیت آموزش حسابداری از طریق تحلیل روشهای تدریس با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1398]
رضایی.اکبر
طراحی آموزش چند رسانهای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر هیجان تحصیلی درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
رضائی زاده.مرتضی
ارزشیابی از اهداف سطوح عالی یادگیری در محیطهای یادگیری الکترونیکی (استانداردها و شاخصها)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
رفیعی پور.امین
پیشبینی اضطراب امتحان بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی و تنظیم شناختی هیجان بین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1398]
رنجبر سودجانی.یوسف
تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی، اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت دانشآموزان دختر پایه سوم دوره دو متوسطه شهر مشهد
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
س
سامری.مریم
روابط ساختاری اعتماد سازمانی، اخلاق حرفهای و ساختار سازمانی با اثربخشی مدرسه با نقش میانجی ارزشیابی عملکرد معلمان
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
سجادیان.ایلناز
اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانشآموزان دختر پایه پنجم دبستانهای تهران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
سرداری.باقر
تعیین اثربخشی الگوی یادگیری مشارکتی بر یادگیری خودراهبر (خودمدیریتی، رغبت برای یادگیری و خودکنترلی) دانشآموزان دختر
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
سعادتی شامیر.ابوطالب
مشغولیت تحصیلی بر سرمایه روانشناختی دانشآموزان دختر متوسطه دوم
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
سلطانی.اصغر
ارائه الگوی برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر یادگیری هیجانی-اجتماعی در دوره متوسطه از دیدگاه معلمان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
سلیمانی.اسماعیل
مدلیابی روابط ساختاری جهتگیری هدف با نگرش به تقلب: انگیزش تحصیلی بعنوان متغیر میانجی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
سلیمانی.مجید
رابطه خودکارآمدی تحصیلی با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجیگرانه نیازهای روانشناختی پایه
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
ش
شفقتی.سعید
پیشبینی اضطراب امتحان بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی و تنظیم شناختی هیجان بین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1398]
شکری.امید
تحلیل عاملی تأییدی و همسانی درونی نسخة فارسی پرسشنامة تعامل معلم
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
ص
صادقی.درنا
پیشبینی درگیری تحصیلی دانشآموزان بر اساس سرمایههای روانشناختی و اجتماعی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
صادقی.مسعود
ارائه مدل علّی تابآوری تحصیلی بر اساس منبع کنترل (با واسطهگری درگیری تحصیلی): کاربرد تحلیل مسیر
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
ط
طاهری.احسان
بررسی شیوع قلدری و ارتباط آن با مهارتهای اجتماعی- هیجانی، مهارت حل مسئله و افسردگی در دانشآموزان متوسطه اول
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1398]
ع
عابدی.احمد
بررسی تأثیر بسته مداخلات بهنگام عصب- روانشناختی کودک محور بر سرعت پردازش کودکان با تأخیر رشدی شناختی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
عبدالهپور.محمدآزاد
تحلیل عاملی تأییدی و همسانی درونی نسخة فارسی پرسشنامة تعامل معلم
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
عظیمی.محمد
اثر بخشی آموزش مبتنی بر الگوی مفهوم محور بر تفکر خلاق و یادگیری خود تنظیمی در درس علوم پایه ششم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1398]
ف
فرامرزی.سالار
بررسی تأثیر بسته مداخلات بهنگام عصب- روانشناختی کودک محور بر سرعت پردازش کودکان با تأخیر رشدی شناختی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
فرخی.نورعلی
تشخیص خطاهای رویهای دانشآموزان در جمع و تفریق اعداد اعشاری با استفاده از شبکههای بیزی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
ق
قاسمی.طاهره
تعیین اثربخشی آموزش برنامه شادی لیوبو میرسکی بر شادکامی، امید، سلامت عمومی و رضایت از زندگی دانشآموزان دختر رشته تربیت کودک مقطع متوسطه
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
قدم پور.عزت الله
ارائه مدل علّی تابآوری تحصیلی بر اساس منبع کنترل (با واسطهگری درگیری تحصیلی): کاربرد تحلیل مسیر
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
قهرمانی.جعفر
اثر بخشی آموزش مبتنی بر الگوی مفهوم محور بر تفکر خلاق و یادگیری خود تنظیمی در درس علوم پایه ششم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1398]
ک
کربلایی.فاطمه
تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی، اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت دانشآموزان دختر پایه سوم دوره دو متوسطه شهر مشهد
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
کمانگر.باسط
اثر بخشی آموزش مبتنی بر الگوی مفهوم محور بر تفکر خلاق و یادگیری خود تنظیمی در درس علوم پایه ششم ابتدایی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1398]
کیامنش.علیرضا
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی - عاطفی بر روی مؤلفههای عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
کیانی.مسعود
الگوی رابطه فرسودگی تحصیلی با تجارب شخصی و آموزشی و راهبردهای اجتنابی دانشجویان: نقش واسطهای درگیری تحصیلی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1398]
گ
گلمحمدنژادبهرامی.غلامرضا
مقایسه اثر بخشی آموزش مهارت حل مسأله و آموزش هوش هیجانی بر کاهش پرخاشگری دانشآموزان دختر دوره اول متوسطه تبریز
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
ل
لیوارجانی.شعله
بررسی میزان خودکارآمدی،اضطراب اجتماعی و سرسختی روانشناختی در دانشآموزان دبیرستانی با سطوح شادکامی متفاوت
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
م
محدث.نسرین
اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر مؤلفههای مشکل در تنظیم هیجانی دانشآموزان پسر دارای اختلال سلوک
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1398]
محمدی گرکانی.اذر
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی - عاطفی بر روی مؤلفههای عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
محمدیان.عبدالله
بررسی میزان خودکارآمدی،اضطراب اجتماعی و سرسختی روانشناختی در دانشآموزان دبیرستانی با سطوح شادکامی متفاوت
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
موسوی.شادی
تعیین اثربخشی الگوی یادگیری مشارکتی بر یادگیری خودراهبر (خودمدیریتی، رغبت برای یادگیری و خودکنترلی) دانشآموزان دختر
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
مؤمنی.حسن
پیشبینی درگیری تحصیلی دانشآموزان بر اساس سرمایههای روانشناختی و اجتماعی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
میرقباد خدارحمی.سحر
اثربخشی آموزش مهارتهای روانی- اجتماعی ویژه دختران فراری بر صمیمیت اجتماعی و احساس تنهایی آنان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
ن
نادی.محمد علی
اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانشآموزان دختر پایه پنجم دبستانهای تهران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
نیکراهان.غلامرضا
تعیین اثربخشی آموزش برنامه شادی لیوبو میرسکی بر شادکامی، امید، سلامت عمومی و رضایت از زندگی دانشآموزان دختر رشته تربیت کودک مقطع متوسطه
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1398]
و
واصفیان.فرزانه
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر شبیهسازی درس فیزیک بر خلاقیت دانشآموزان متوسطه دوم شهر اصفهان در سال تحصیلی 98-1397
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
ویسکرمی.حسنعلی
رابطه خودکارآمدی تحصیلی با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجیگرانه نیازهای روانشناختی پایه
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
ه
هوشیار.هاشم
تشخیص خطاهای رویهای دانشآموزان در جمع و تفریق اعداد اعشاری با استفاده از شبکههای بیزی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
ی
یارمحمدزاده.پیمان
بررسی تأثیر تدریس به روش مونته سوری بر خودانگاره و انگیزش در دانشآموزان پسر پایه اوّل ابتدایی شهر تبریز
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
یعقوبی سنقرچی.معصومه
ارزیابی مؤلفههای ارزشی معماری مسکن مطلوب بر اساس نظام معرفتی اسلام (نمونه موردی: خانههای معاصر ارومیه)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1398]
یوسفوند.مهدی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر تغییر سطح تابآوری تحصیلی و تفکر ارجاعی دانشآموزان دختر
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]
یوسفوند.مهدی
ارائه مدل علّی تابآوری تحصیلی بر اساس منبع کنترل (با واسطهگری درگیری تحصیلی): کاربرد تحلیل مسیر
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1398]
یونسی.جلیل
تشخیص خطاهای رویهای دانشآموزان در جمع و تفریق اعداد اعشاری با استفاده از شبکههای بیزی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1398]