محرمی.نسا
اثربخشی آموزش مهارتهای تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانشآموزان با علایم اهمال کاری
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
محمد زاده.رحمت
سنجش و ارزیابی میزان استفاده از شاخصههای فرهنگ ایرانی-اسلامی در طراحی تمرینهای دروس مقدمات طراحی معماری (نمونه موردی: دانشگاه تهران)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
محمدی.شروین
اثربخشی آموزش هوشهیجانی بر پرخاشگری و سازگاری فردی و اجتماعی دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
محمودی.فیروز
تأثیر برنامه درسی مبتنی بر واقعیت مجازی بر ادراک حل مسئله و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
محمودی.فیروز
رابطه نگرش به درس کار و فناوری با نگرش فناورانه دانشآموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
مرادی.سارا
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
مرادینسب.حسین
ارزشیابی برنامه درسی آموزش معماری ایران بر اساس رویکرد راهبردی با تأکید بر پیوند نظریه و عمل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
مساواتیآذر.پریسا
مقایسه اهمالکاری تحصیلی، پرخاشگری و درگیری تحصیلی دانشآموزان بر اساس عضویت آنان در شبکههای مجازی در دوره اول متوسطه دخترانه شهر تبریز
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
مصرآبادی.جواد
اثربخشی سازمان دهندههایتصویری بر دانش، درک و کاربرد مفاهیم علوم تجربی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
معینیان.نرمینه
بررسی رابطه خود پنداره، عزت نفس و عوامل دموگرافیک با بعد کنترل وزن مدیریت بدن در پرتو دیدگاههای مبتنی بر آموزش الگوهای فرهنگ مصرف (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
ملاصالحی.ودیهه
ارزشیابی برنامه درسی آموزش معماری ایران بر اساس رویکرد راهبردی با تأکید بر پیوند نظریه و عمل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
ملکی آوارسین.صادق
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه مدل شایستگی های مدیران آموزشی دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
موسوی پور.خدیجه
تأثیر رویکرد سنجش برای یادگیری بر ادراک از کلاس و اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]