ا

  • ابراهمیان.کریستینه ارزشیابی برنامه درسی آموزش معماری ایران بر اساس رویکرد راهبردی با تأکید بر پیوند نظریه و عمل [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • احمدی.رضا مقایسه اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای فراشناختی و آموزش هم‌ شاگردی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی: دانشآموزان دوره متوسطه دوم [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • اسمعیلی.سحر مقایسه اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان و آموزش مهارت های بین فردی بر شایستگی روانی-اجتماعی دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ارومیه [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • اقدسی.علی‌نقی مقایسه اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان و آموزش مهارت های بین فردی بر شایستگی روانی-اجتماعی دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ارومیه [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • امین بیدختی.علی اکبر اثربخشی آموزش معلمان در مدیریت مؤثر کلاس درس بر درگیری تحصیلی رفتاری و شناختی دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهر سمنان [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]

آ

  • آریانپور.حمیدرضا ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس منبع کنترل تحصیلی در دانش‌آموزان دوره متوسطه [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]
  • آزموده.معصومه اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانه‌های اضطراب، نارسایی توجه و مهارت‌های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی در تبریز [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • آیت‌اله فتحی.آیت‌اله آیت‌اله فتحی اثربخشی آموزش هوش‌هیجانی بر پرخاشگری و سازگاری فردی و اجتماعی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]

ب

  • بازدار.صیاد اثربخشی آموزش هوش‌هیجانی بر پرخاشگری و سازگاری فردی و اجتماعی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • باغبانی.زهرا اثربخشی سازمان دهنده‌های‌تصویری بر دانش، درک و کاربرد مفاهیم علوم تجربی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • باقرپور.معصومه تأثیر رویکرد سنجش برای یادگیری بر ادراک از کلاس و اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • باقری.محسن تأثیر آموزش برنامه‌نویسی با نرم‌افزار اسکرچ بر مهارت حل مسئله دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]
  • بختیارپور.سعید طراحی و آزمون الگویی از اثر خودباوری تحصیلی و هیجانات تحصیلی بر عملکرد تحصیلی با در نظر گرفتن نقش واسطه‌ای انگیزش تحصیلی در دانشجویان [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]
  • بختیارپور.سعید نقش تعدیل‌کننده اضطراب امتحان در تأثیر آموزش هم‌شاگردی بر اهمال‌کاری تحصیلی: فایده اضطراب امتحان [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • برزگر بفرویی.مهدی شاخص‌های روان سنجی مقیاس جو مدارس متوسطه با تأکید بر امنیت، تعهد و محیط مدرسه [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • بهمئی.لیلا ارائه الگویی برای سنجش کیفیت آموزشی در مدارس ابتدایی: مورد مطالعه شهرستان اندیمشک [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • بیاضی.نجیبه مقایسه اهمال‌کاری تحصیلی، پرخاشگری و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس عضویت آنان در شبکه‌های مجازی در دوره اول متوسطه دخترانه شهر تبریز [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • بیرامی.منصور اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر هیجان‌های تحصیلی مثبت و منفی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • بیرنگ.نسرین اثربخشی بازی‌درمانی خلاقیت‌محور بر عزت‌نفس، خلاقیت و کمرویی دانش‌آموزان کمروی مقطع ابتدایی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]

پ

  • پناه علی.امیر مقایسه اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان و آموزش مهارت های بین فردی بر شایستگی روانی-اجتماعی دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ارومیه [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • پورباغبان.سجاد تأثیر برنامه درسی مبتنی بر واقعیت مجازی بر ادراک حل مسئله و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]

ت

  • تکلوی.سمیه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر هیجان‌های تحصیلی مثبت و منفی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]

چ

  • چرامی.مریم مقایسه اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر دانش فراشناختی و خودپنداره آموزشی دانش‌آموزان دختر پایه پنجم شهر شیراز [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • چناری.زمرد ارائه الگویی برای سنجش کیفیت آموزشی در مدارس ابتدایی: مورد مطالعه شهرستان اندیمشک [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]

ح

  • حبیبی‌کلیبر.رامین اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی بر کاهش مشکلات رفتاری و بازداری رفتاری در دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]
  • حجتی.محمد تأثیر آموزش بازسازی شناختی بر تصویر بدنی، اضطراب اجتماعی و ایده‌پردازی خودکشی در دانش‌آموزان دارای تصویر بدن منفی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • حیدری لقب.طاهره اثربخشی آموزش معلمان در مدیریت مؤثر کلاس درس بر درگیری تحصیلی رفتاری و شناختی دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهر سمنان [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • حیدریانی.لیلا شاخص‌های روان سنجی مقیاس جو مدارس متوسطه با تأکید بر امنیت، تعهد و محیط مدرسه [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • حیدریی.علیرضا نقش تعدیل‌کننده اضطراب امتحان در تأثیر آموزش هم‌شاگردی بر اهمال‌کاری تحصیلی: فایده اضطراب امتحان [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]

خ

  • خدیوی.اسدالله تعیین و تبیین اصول یادگیری مبتنی بر فرآیندهای شناختی مغز [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • خرمایی.فرهاد رابطه بین ادراک از محیط کلاس و تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان: نقش واسطه‌ای ادراک خود [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]

د

  • دانشور.زرین طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه مدل شایستگی های مدیران آموزشی دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • درخشان.نوشین بررسی اثربخشی نرم‌افزار آموزشی میشا و کوشا بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]

ر

  • راجبی.علیرضا طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه مدل شایستگی های مدیران آموزشی دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • رزبان.سمیه تأثیر آموزش برنامه‌نویسی با نرم‌افزار اسکرچ بر مهارت حل مسئله دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]
  • رزمی.علیرضا اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانه‌های اضطراب، نارسایی توجه و مهارت‌های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی در تبریز [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • رضایی.اکبر بررسی اثربخشی نرم‌افزار آموزشی میشا و کوشا بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]

س

  • ستاری ساربانقلی.حسن سنجش و ارزیابی میزان استفاده از شاخصه‌های فرهنگ ایرانی-اسلامی در طراحی تمرین‌های دروس مقدمات طراحی معماری (نمونه موردی: دانشگاه تهران) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • سرداری.باقر اثربخشی آموزش مهارت‌های تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان با علایم اهمال کاری [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]

ش

  • شاکری.رقیه بررسی اثربخشی نرم‌افزار آموزشی میشا و کوشا بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • شاه حسینی.سعید تأثیر آموزش برنامه‌نویسی با نرم‌افزار اسکرچ بر مهارت حل مسئله دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]
  • شریفی.طیبه مقایسه اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای فراشناختی و آموزش هم‌ شاگردی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی: دانشآموزان دوره متوسطه دوم [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • شریفی.طیبه مقایسه اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر دانش فراشناختی و خودپنداره آموزشی دانش‌آموزان دختر پایه پنجم شهر شیراز [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • شعاعی.لیلا نقش تعدیل‌کننده اضطراب امتحان در تأثیر آموزش هم‌شاگردی بر اهمال‌کاری تحصیلی: فایده اضطراب امتحان [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • شکوهی.محمدجعفر نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی در رابطه عزت نفس با شادکامی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]

ص

  • صالح اردستانی.سمیرا رابطه بین ادراک از محیط کلاس و تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان: نقش واسطه‌ای ادراک خود [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]

ط

  • طالع پسند.سیاوش اثربخشی آموزش معلمان در مدیریت مؤثر کلاس درس بر درگیری تحصیلی رفتاری و شناختی دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهر سمنان [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • طوفان.سحر ارزشیابی برنامه درسی آموزش معماری ایران بر اساس رویکرد راهبردی با تأکید بر پیوند نظریه و عمل [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]

ع

  • عباسی.محمد تأثیر آموزش بازسازی شناختی بر تصویر بدنی، اضطراب اجتماعی و ایده‌پردازی خودکشی در دانش‌آموزان دارای تصویر بدن منفی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • عسگری.پرویز نقش تعدیل‌کننده اضطراب امتحان در تأثیر آموزش هم‌شاگردی بر اهمال‌کاری تحصیلی: فایده اضطراب امتحان [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • علیوندی وفا.مرضیه اثربخشی بازی‌درمانی خلاقیت‌محور بر عزت‌نفس، خلاقیت و کمرویی دانش‌آموزان کمروی مقطع ابتدایی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]

غ

  • غریب پور.افرا سنجش و ارزیابی میزان استفاده از شاخصه‌های فرهنگ ایرانی-اسلامی در طراحی تمرین‌های دروس مقدمات طراحی معماری (نمونه موردی: دانشگاه تهران) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • غضنفری.احمد مقایسه اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای فراشناختی و آموزش هم‌ شاگردی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی: دانشآموزان دوره متوسطه دوم [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • غضنفری.احمد مقایسه اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر دانش فراشناختی و خودپنداره آموزشی دانش‌آموزان دختر پایه پنجم شهر شیراز [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]

ف

  • فتحی آذر.اسکندر تأثیر برنامه درسی مبتنی بر واقعیت مجازی بر ادراک حل مسئله و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • فتحی‌آذر.اسکندر تعیین و تبیین اصول یادگیری مبتنی بر فرآیندهای شناختی مغز [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • فرید.ابوالفضل اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی بر کاهش مشکلات رفتاری و بازداری رفتاری در دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]
  • فرید.ابوالفضل اثربخشی سازمان دهنده‌های‌تصویری بر دانش، درک و کاربرد مفاهیم علوم تجربی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]

ق

  • قدم پور.عزت الله شاخص‌های روان سنجی مقیاس جو مدارس متوسطه با تأکید بر امنیت، تعهد و محیط مدرسه [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • قدم پور.عزت الله تأثیر آموزش بازسازی شناختی بر تصویر بدنی، اضطراب اجتماعی و ایده‌پردازی خودکشی در دانش‌آموزان دارای تصویر بدن منفی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • قهرمان.مریم اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی بر کاهش مشکلات رفتاری و بازداری رفتاری در دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]
  • قهرمانی.جعفر شناسایی و تعیین اهمیت مؤلفه‌‌ها‌ی آموزش موسیقی در کتب دوره متوسطه و هنرستان‌های‌ موسیقی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]

ک

  • کاظمی.الهام سنجش و ارزیابی میزان استفاده از شاخصه‌های فرهنگ ایرانی-اسلامی در طراحی تمرین‌های دروس مقدمات طراحی معماری (نمونه موردی: دانشگاه تهران) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • کشت‌ورز کندازی.احسان نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی در رابطه عزت نفس با شادکامی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • کوهستانی.بهروز تأثیر برنامه درسی مبتنی بر واقعیت مجازی بر ادراک حل مسئله و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]

گ

م

  • محرمی.نسا اثربخشی آموزش مهارت‌های تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان با علایم اهمال کاری [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]
  • محمد زاده.رحمت سنجش و ارزیابی میزان استفاده از شاخصه‌های فرهنگ ایرانی-اسلامی در طراحی تمرین‌های دروس مقدمات طراحی معماری (نمونه موردی: دانشگاه تهران) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • محمدی.شروین اثربخشی آموزش هوش‌هیجانی بر پرخاشگری و سازگاری فردی و اجتماعی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • محمودی.فیروز رابطه نگرش به درس کار و فناوری با نگرش فناورانه دانش‌آموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]
  • محمودی.فیروز تأثیر برنامه درسی مبتنی بر واقعیت مجازی بر ادراک حل مسئله و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • مرادی.سارا اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر هیجان‌های تحصیلی مثبت و منفی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • مرادی‌نسب.حسین ارزشیابی برنامه درسی آموزش معماری ایران بر اساس رویکرد راهبردی با تأکید بر پیوند نظریه و عمل [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • مساواتی‌آذر.پریسا مقایسه اهمال‌کاری تحصیلی، پرخاشگری و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس عضویت آنان در شبکه‌های مجازی در دوره اول متوسطه دخترانه شهر تبریز [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • مصرآبادی.جواد اثربخشی سازمان دهنده‌های‌تصویری بر دانش، درک و کاربرد مفاهیم علوم تجربی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • معینیان.نرمینه بررسی رابطه خود پنداره، عزت نفس و عوامل دموگرافیک با بعد کنترل وزن مدیریت بدن در پرتو دیدگاه‌های مبتنی بر آموزش الگوهای فرهنگ مصرف (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • ملاصالحی.ودیهه ارزشیابی برنامه درسی آموزش معماری ایران بر اساس رویکرد راهبردی با تأکید بر پیوند نظریه و عمل [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • ملکی آوارسین.صادق طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه مدل شایستگی های مدیران آموزشی دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1399]
  • موسوی پور.خدیجه تأثیر رویکرد سنجش برای یادگیری بر ادراک از کلاس و اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]

ن

  • نظرزاده.مسعود مقایسه اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای فراشناختی و آموزش هم‌ شاگردی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی: دانشآموزان دوره متوسطه دوم [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • نکوئیان.طاهره مقایسه اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر دانش فراشناختی و خودپنداره آموزشی دانش‌آموزان دختر پایه پنجم شهر شیراز [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]

و

  • وزیری.بهرام ارزشیابی برنامه درسی آموزش معماری ایران بر اساس رویکرد راهبردی با تأکید بر پیوند نظریه و عمل [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]

ه

  • هاشمی.تورج اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر هیجان‌های تحصیلی مثبت و منفی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1399]
  • هاشمی.تورج اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانه‌های اضطراب، نارسایی توجه و مهارت‌های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی در تبریز [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1399]
  • همایی.رضوان طراحی و آزمون الگویی از اثر خودباوری تحصیلی و هیجانات تحصیلی بر عملکرد تحصیلی با در نظر گرفتن نقش واسطه‌ای انگیزش تحصیلی در دانشجویان [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1399]