فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - جایگاه استراتژیهای خطرپذیر جدید بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای کارآفرین سید مهدی الوانی داود حسین پور حامد گنجیزاده مرادلو دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تحلیل تاثیر هوش اجتماعی بر کارآفرینی اجتماعی علی شائمی برزکی هادی تیموری مریم عبدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بکارگیری روش تلفیقیQFD-AHP در راستای بهبود ارائه سرویسهای اینترنتی جلال حقیقت منفرد احمدرضا اعتمادی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی تطبیقی تأثیر کیفیت خدمات، تصویر شرکت و رضایت بر نیات رفتاری مشتریان نرگس دلافروز علی قلیپور سلیمانی آرمین گلی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بهسازی رفتارهای شهروندی سازمانی با ایجاد محیط سازمانی مطلوب محمد صائبی وحید حاجیلو دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی تاثیر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر چابکی سازمانی سید یاسر ابراهیمیان جلودار مجید فتاحی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - اثر ویژگیهای خدمات نرمافزاری تلفن همراه بر نگرش و رضایت مشتریان مرضیه حاجیسلیم علی بدیعزاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - نقش اعتماد کارکنان به مدیران (اعتماد عمودی) بر موفقیت سیستم مدیریت دانش سعیده مجیدی میثم مجیدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - طراحی چندهدفه زنجیره تأمین چابک و ارزشی با رویکرد الگوریتم ژنتیک چندهدفه حسین علی حسنپور مرتضی جبله دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - بررسی نقش تعدیلگر تعهد سازمانی در رابطه میان سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی نوید صابرمعاش هادی همتیان محمد زرگر ناصر اسماعیلزاده جلال ریزانه دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 11 - تاثیر جهتگیری استراتژیک بر عملکرد توسعه محصول جدید کوروش امامی صالح مریم حسینی الهه عسگری عامر دهقان نجمآبادی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 12 - توسعه و حل یک مدل تعیین اندازه انباشته دو سطحی با چند روش تولید بوسیله الگوریتم بهینه سازی میرایی ارتعاش محمد ابراهیمی مقصود امیری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 13 - شناسایی عوامل مؤثر بر رشد بانکداری الکترونیک ( با استفاده از تکنیک دلفی ) لطیف امامی فرشید نمامیان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 14 - بررسی روابط علی و معلولی و رتبهبندی عوامل بحرانی موثر فرار مالیاتی در ایران به کمک ترکیب روشهای ANP و DEMATEL فازی گروهی محمد خلیلزاده داود صدیقیزاده مرتضی واسعی محمدرضا پاشاپور هدیه شاکری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 15 - چارچوب ارزش های رقابتی: ابزاری مفید برای شناسایی فرهنگ سازمانی در سازمان ها غلامرضا کاشانی مسعود اسدی طاهری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 16 - بررسی رابطه میان بازار گرایی با عملکرد با میانجی بازاریابی کارآفرینانه در بنگاههای کوچک و متوسط حسین نوروزی اسماعیل شعبانی نژاد رضوان ولایتی شکوهی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 17 - مدیریت دانش: حلقۀ ارتباطی میان رهبری تحولآفرین و رفتار شهروندی سازمانی صاحب ایمانی مهدی بصیرت حسین آلبوعباد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 18 - اثرات اجزای سود بر بازده سهام و ثبات سود در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران احد جان آبادی مرتضی متوسل دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 19 - طراحی و تبیین الگوی رتبه بندی سازمانهای تابعه شهرداریها محمدمهدی قمیان سیدحسام وقفی علی فیاض دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 20 - تاثیر محتوای پیام تبلیغاتی بر روی قصد خرید کارکنان ستادی شهرداری تهران شیما یاوری سید محمود صابری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 21 - شناسایی عوامل تاثیرگذار در سرمایهگذاری شرکتها در بخش تحقیق و توسعه مقداد حاجی محمد علی جهرمی سلیمان اله ویردی کلهری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 22 - بررسی رابطه میان جهتگیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی رضا احتشام راثی وحید امینی سعید امینی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 23 - تاثیر تبلیغات پیامکی بر ارزش ویژه برند و قصد خرید مرتضی ملکی مین باش زرگاه عظیم زارعی محبوبه اسدزاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 24 - بررسی و رتبهبندی مهمترین علل تمایل مصرفکنندگان داخلی در انتخاب محصولات جایگزین خارجی حسین نوروزی رقیه احمدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 25 - بررسی عوامل موثر بر خریدهای ناگهانی و وسواسی با نقش تعدیل کنندگی ارزش شادمندی مسعود سمیاری فرشته منصوری موید مجید سمیاری