• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 9
  • شماره0 دوره9
  • 0
    شماره 0 دوره 9 زمستان 1396

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - جایگاه استراتژی‌های خطرپذیر جدید بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های کارآفرین
        سید مهدی الوانی داود حسین پور حامد گنجی‌زاده مرادلو
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - تحلیل تاثیر هوش اجتماعی بر کارآفرینی اجتماعی
        علی شائمی برزکی هادی تیموری مریم عبدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بکارگیری روش تلفیقیQFD-AHP در راستای بهبود ارائه سرویس‌های اینترنتی
        جلال حقیقت منفرد احمدرضا اعتمادی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی تطبیقی تأثیر کیفیت خدمات، تصویر شرکت و رضایت بر نیات رفتاری مشتریان
        نرگس دل‌افروز علی قلی‌پور سلیمانی آرمین گلی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بهسازی رفتارهای شهروندی سازمانی با ایجاد محیط سازمانی مطلوب
        محمد صائبی وحید حاجی‌لو
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی تاثیر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر چابکی سازمانی
        سید یاسر ابراهیمیان جلودار مجید فتاحی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - اثر ویژگی‌های خدمات نرم‌افزاری تلفن همراه بر نگرش و رضایت مشتریان
        مرضیه حاجی‌سلیم علی بدیع‌زاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - نقش اعتماد کارکنان به مدیران (اعتماد عمودی) بر موفقیت سیستم مدیریت دانش
        سعیده مجیدی میثم مجیدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - طراحی چندهدفه زنجیره تأمین چابک و ارزشی با رویکرد الگوریتم ژنتیک چندهدفه
        حسین علی حسن‌پور مرتضی جبله
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - بررسی نقش تعدیلگر تعهد سازمانی در رابطه میان سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی
        نوید صابرمعاش هادی همتیان محمد زرگر ناصر اسماعیل‌زاده جلال ریزانه
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - تاثیر جهت‌گیری استراتژیک بر عملکرد توسعه محصول جدید
        کوروش امامی صالح مریم حسینی الهه عسگری عامر دهقان نجم‌آبادی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - توسعه و حل یک مدل تعیین اندازه انباشته دو سطحی با چند روش تولید بوسیله الگوریتم‌ بهینه سازی میرایی ارتعاش
        محمد ابراهیمی مقصود امیری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        13 - شناسایی عوامل مؤثر بر رشد بانکداری الکترونیک ( با استفاده از تکنیک دلفی )
        لطیف امامی فرشید نمامیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        14 - بررسی روابط علی و معلولی و رتبه‌بندی عوامل بحرانی موثر فرار مالیاتی در ایران به کمک ترکیب روش‌های ANP و DEMATEL فازی گروهی
        محمد خلیل‌زاده داود صدیقی‌زاده مرتضی واسعی محمدرضا پاشاپور هدیه شاکری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        15 - چارچوب ارزش های رقابتی: ابزاری مفید برای شناسایی فرهنگ سازمانی در سازمان ها
        غلامرضا کاشانی مسعود اسدی طاهری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        16 - بررسی رابطه میان بازار گرایی با عملکرد با میانجی بازاریابی کارآفرینانه در بنگاه‌های کوچک و متوسط
        حسین نوروزی اسماعیل شعبانی نژاد رضوان ولایتی شکوهی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        17 - مدیریت دانش: حلقۀ ارتباطی میان رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی
        صاحب ایمانی مهدی بصیرت حسین آلبوعباد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        18 - اثرات اجزای سود بر بازده سهام و ثبات سود در شرکت‌های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
        احد جان آبادی مرتضی متوسل
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        19 - طراحی و تبیین الگوی رتبه بندی سازمان‌های تابعه شهرداری‌ها
        محمدمهدی قمیان سیدحسام وقفی علی فیاض
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        20 - تاثیر محتوای پیام تبلیغاتی بر روی قصد خرید کارکنان ستادی شهرداری تهران
        شیما یاوری سید محمود صابری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        21 - شناسایی عوامل تاثیرگذار در سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در بخش تحقیق و توسعه
        مقداد حاجی محمد علی جهرمی سلیمان اله ویردی کلهری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        22 - بررسی رابطه میان جهت‌گیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی
        رضا احتشام راثی وحید امینی سعید امینی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        23 - تاثیر تبلیغات پیامکی بر ارزش ویژه برند و قصد خرید
        مرتضی ملکی مین باش زرگاه عظیم زارعی محبوبه اسدزاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        24 - بررسی و رتبه‌بندی مهم‌ترین علل تمایل مصرف‌کنندگان داخلی در انتخاب محصولات جایگزین خارجی
        حسین نوروزی رقیه احمدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        25 - بررسی عوامل موثر بر خریدهای ناگهانی و وسواسی با نقش تعدیل کنندگی ارزش شادمندی
        مسعود سمیاری فرشته منصوری موید مجید سمیاری
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود