ابراهیمی.احمد
استخراج نقشه استراتژی تاب آوری از نگاه اسلام در مدیریت بحران سازمان ها با بهره گیری از رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک دیماتل فازی
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ابطحی.عطاالله
نقش رسانه هوشمندکودک و نوجوان درآموزش تفکر نقادانه
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
اخوان قنادی.علی
طراحی مدل بازاریابی اخلاقی متناسب با فرهنگ ملی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1401]
اعتباریان.اکبر
ارایه الگوی مدرسه آینده با تاکید بر مؤلفههای فرهنگی
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
اعتباریان.اکبر
شناسایی مداخلات مؤثر بر کارآفرینی محصولات فرهنگی در ایران
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
الفتی.آزاده
شناسایی راهکارهای عملی به منظور بهره برداری از بازاریابی تعاملی مبتنی بر فضای مجازی در حوزه گردشگری سلامت
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
امیرنژاد.قنبر
شناسایی ابعاد مدل پویای فرهنگ سازمانی و بررسی رابطه آن با اینرسی سازمانی در سازمان تامین اجتماعی ایران
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
اویسی.بهزاد
«رابطه مدیریت دانایی و سواد رسانه ای با کنترل ابعاد یادگیری سازمان های رسانه ای» «مطالعه موردی شبکه 4 سیما»
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1401]