ا

  • ابراهیم پور.علیرضا ارائه الگوی اوقات فراغت جوانان مطالعه موردی (شهرک های سازمانی وزارت دفاع) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • ابراهیمی.احمد استخراج نقشه استراتژی تاب آوری از نگاه اسلام در مدیریت بحران سازمان ها با بهره گیری از رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک دیماتل فازی [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ابطحی.عطاالله نقش رسانه هوشمندکودک و نوجوان درآموزش تفکر نقادانه [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • اخوان قنادی.علی طراحی مدل بازاریابی اخلاقی متناسب با فرهنگ ملی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • اعتباریان.اکبر ارایه الگوی مدرسه‌ آینده با تاکید بر مؤلفه‌های فرهنگی [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • اعتباریان.اکبر شناسایی مداخلات مؤثر بر کارآفرینی محصولات فرهنگی در ایران [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • الفتی.آزاده شناسایی راهکارهای عملی به منظور بهره برداری از بازاریابی تعاملی مبتنی بر فضای مجازی در حوزه گردشگری سلامت [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • امیرنژاد.قنبر شناسایی ابعاد مدل پویای فرهنگ سازمانی و بررسی رابطه آن با اینرسی سازمانی در سازمان تامین اجتماعی ایران [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • اویسی.بهزاد «رابطه مدیریت دانایی و سواد رسانه ای با کنترل ابعاد یادگیری سازمان های رسانه ای» «مطالعه موردی شبکه 4 سیما» [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1401]