Mahmoudi.Asgar
تاثیر آموزش فرایند محور و ژانر محور بر روی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی در دو سطح خلاقیت
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Mallaki.Azadeh
Functional Analysis of Hedges and Boosters in Academic Students Essays: Across Disciplinary Study
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Mall-Amiri.Behdokht
An Exploration into the Effect of IELTS Teachers’ Self-Efficacy on their Resilience through a Self-efficacy Teacher Training Workshop
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Mazandarani.omid
تحلیل مقایسه ای خطاها: زبان آموزان مونث و مذکر دوزبانه و یکزبانه ایرانی
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Mohammadi.Nava
تأثیر یادداشت روزانه بر دقت نوشتن زبان آموزان ایرانی: استفاده از زمان گذشته
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]