M

  • Mahmoudi.Asgar تاثیر آموزش فرایند محور و ژانر محور بر روی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی در دو سطح خلاقیت [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]
  • Mallaki.Azadeh Functional Analysis of Hedges and Boosters in Academic Students Essays: Across Disciplinary Study [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]
  • Mall-Amiri.Behdokht An Exploration into the Effect of IELTS Teachers’ Self-Efficacy on their Resilience through a Self-efficacy Teacher Training Workshop [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]
  • Mazandarani.omid تحلیل مقایسه ای خطاها: زبان آموزان مونث و مذکر دوزبانه و یکزبانه ایرانی [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]
  • Mohammadi.Nava تأثیر یادداشت روزانه بر دقت نوشتن زبان آموزان ایرانی: استفاده از زمان گذشته [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]