A

  • Ahanghari.Saeideh Growth Mindset and Cognitive Engagement of Female EFL Learners: Contribution of Risk-Taking as a Mediator [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]
  • Ahour.Touran The Effect of BBC News Lessons on High School EFL Learners’ Vocabulary Learning [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]
  • Azad.Omid Paralinguistic Cues and EFL Learners’ Speaking Fluency: A Study of First-Year Undergraduate Students of Gonabad University [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]
  • Aziz Malayeri.Faramarz ادراکات و عملکرد معلمان زبان انگلیسی از استراتژی های ارزیابی جایگزین و رابطه آنها با تامل معلم [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]

B

  • Basirat.Mina نقش و توانش مدرس آنلاین: نظرات دانشجو معلمان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]

C

  • Chalak.Azizeh Promoting Professional Identity Formation of Novice EFL Teachers in E-teaching Through Online Image Management (OIM) Strategies [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]

D

  • davatgari.hanieh Effective Language Classroom: A Qualitative Study Using a Critical Incident Technique [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]

E

  • Ebrahimi.Seyed Foad Functional Analysis of Hedges and Boosters in Academic Students Essays: Across Disciplinary Study [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]

F

  • Fallah.Raziyeh Promoting Professional Identity Formation of Novice EFL Teachers in E-teaching Through Online Image Management (OIM) Strategies [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]

G

  • Ghaffari.mostafa بررسی ادراک معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از آگاهی فرهنگی انتقادی [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]
  • Ghafouri.Naser تاثیر آموزش فرایند محور و ژانر محور بر روی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی در دو سطح خلاقیت [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]
  • ghonsooly.Behzad تحلیل مقایسه ای خطاها: زبان آموزان مونث و مذکر دوزبانه و یکزبانه ایرانی [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]

H

  • Hadidi Tamjid.Nasrin Explicit vs. Implicit Corrective Feedback and Grammar Accuracy in Flipped and Non-Flipped Classes [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]
  • Hadidi.Nasrin Growth Mindset and Cognitive Engagement of Female EFL Learners: Contribution of Risk-Taking as a Mediator [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]
  • Haji Jalili.Mehrnoosh میزان مصونیت شغلی معلمان زبان انگلیسی در مراکز زبان و مدارس دولتی ایران [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]
  • Heidari Tabrizi.Hossein Promoting Professional Identity Formation of Novice EFL Teachers in E-teaching Through Online Image Management (OIM) Strategies [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]

K

  • Khalaji.Hamidreza ادراکات و عملکرد معلمان زبان انگلیسی از استراتژی های ارزیابی جایگزین و رابطه آنها با تامل معلم [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]
  • Kheiri.Hanieh Scrutinizing the Utility of Collaborative Tasks for Ameliorating Male and Female EFL Learners’ Flow Experiences [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]
  • Kuhi.davud بررسی ادراک معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از آگاهی فرهنگی انتقادی [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]

M

  • Mahmoudi.Asgar تاثیر آموزش فرایند محور و ژانر محور بر روی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی در دو سطح خلاقیت [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]
  • Mallaki.Azadeh Functional Analysis of Hedges and Boosters in Academic Students Essays: Across Disciplinary Study [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]
  • Mall-Amiri.Behdokht An Exploration into the Effect of IELTS Teachers’ Self-Efficacy on their Resilience through a Self-efficacy Teacher Training Workshop [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]
  • Mazandarani.omid تحلیل مقایسه ای خطاها: زبان آموزان مونث و مذکر دوزبانه و یکزبانه ایرانی [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]
  • Mohammadi.Nava تأثیر یادداشت روزانه بر دقت نوشتن زبان آموزان ایرانی: استفاده از زمان گذشته [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]

N

  • Naeini.Jila تحلیل مقایسه ای خطاها: زبان آموزان مونث و مذکر دوزبانه و یکزبانه ایرانی [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]

R

  • ramak.matin تأثیر تمرین مهارت گفتاری در زبان دوم در شرایط با واسطهی رایانهای ناهمزمان و چهره به چهره بر توانایی گفتاری، اضطراب گفتاری، اعتماد به نفس توانایی زبان دوم و تمایل به صحبت کردن زبان آموزان به زبان دوم [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]

S

  • Sadeghi.Karim Explicit vs. Implicit Corrective Feedback and Grammar Accuracy in Flipped and Non-Flipped Classes [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]
  • Sadoughi.Raziyeh EFL Undergraduate Students' Critical Thinking Ability and Reading Comprehension Performance [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]
  • Seifoori.Zohreh Explicit vs. Implicit Corrective Feedback and Grammar Accuracy in Flipped and Non-Flipped Classes [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]
  • Sepehri.Mehrdad میزان مصونیت شغلی معلمان زبان انگلیسی در مراکز زبان و مدارس دولتی ایران [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]
  • Shafiee.Sajad میزان مصونیت شغلی معلمان زبان انگلیسی در مراکز زبان و مدارس دولتی ایران [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]
  • Siahpoosh.Hossein تأثیر تمرین مهارت گفتاری در زبان دوم در شرایط با واسطهی رایانهای ناهمزمان و چهره به چهره بر توانایی گفتاری، اضطراب گفتاری، اعتماد به نفس توانایی زبان دوم و تمایل به صحبت کردن زبان آموزان به زبان دوم [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]

T

  • Taghizadeh.Mahboubeh نقش و توانش مدرس آنلاین: نظرات دانشجو معلمان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]
  • Talebi.Maryam An Exploration into the Effect of IELTS Teachers’ Self-Efficacy on their Resilience through a Self-efficacy Teacher Training Workshop [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]

V

  • Vaseghi.Reza EFL Undergraduate Students' Critical Thinking Ability and Reading Comprehension Performance [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]

Z

  • Zarabi.Hamed The Relationship Among Iranian Advanced EFL Learners’ Speaking, Writing, And Grammatical Competence [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]