ابوالحسنی.سلامه
پیشگیری از فعالیت مجرمانه مرتبط با ارزهای مجازی در سیاست جنایی ایران در راستای مدیریت بازارهای ارزهای مجازی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
احمدی موسی آباد.ایوب
طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
احمدی.جاوید
مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
اسدی کوه باد.هرمز
بررسی فقهی سماع در مکتب عرفا و متصوفه از منظر فقهای امامیه و اسلام
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اکبر زاده.جعفر
طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
انتظار.الناز
تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]