م

  • محرابی.جواد تاثیرفناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد سازمانی در سیستم‌های هوشمند بانکداری (مطالعه موردی :بانک صادرات شعب تهران) [ دوره7, شماره 21 - تابستان سال 1395]
  • مرواریدی.مریم ارزیابی شاخص توسعه انسانی در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد [ دوره7, شماره 21 - تابستان سال 1395]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا اولویت‌بندی شاخص‌های حکمرانی خوب در سازمانهای کارا (مطالعه موردی: شعب بانک رفاه استان قزوین) [ دوره7, شماره 21 - تابستان سال 1395]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا طراحی مدل اخلاق باتوجه به وظایف مدیران دولتی بارویکرد سیستم خبره فازی [ دوره7, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • ملکی محمودآبادی.محمدجواد تعیین عوامل سازنده و ارائه مدل سازمان جانشین پرور (مورد مطالعه : سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران) [ دوره7, شماره 24 - زمستان سال 1395]
  • منصوری.علی تاثیر رفتار خودشیفتگی مدیران بر رفتارهای منافقانه در استانداری کرمانشاه [ دوره7, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • موسی خانی.مرتضی آسیب‫شناسی اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری ‬‬‬با رویکرد توانمندسازی کارکنان دستگاه‫های اجرایی دولت [ دوره7, شماره 22 - پاییز سال 1395]
  • موسی خانی.مرتضی طراحی مدل اخلاق باتوجه به وظایف مدیران دولتی بارویکرد سیستم خبره فازی [ دوره7, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • مهرانی.هرمز بررسی رابطه بین اعتماد و پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان شعب بانک سپه استان گلستان [ دوره7, شماره 0 - زمستان سال 1395]
  • میر کمالی.سید محمد بررسی و تبیین رهبری اخلاقی و ابعاد آن (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه تهران) [ دوره7, شماره 22 - پاییز سال 1395]
  • میرسپاسی.ناصر آسیب‫شناسی اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری ‬‬‬با رویکرد توانمندسازی کارکنان دستگاه‫های اجرایی دولت [ دوره7, شماره 22 - پاییز سال 1395]
  • میرسپاسی.ناصر تعیین متغیرهای طراحی مدل مدیریت عملکرد در سطح دولت [ دوره7, شماره 24 - زمستان سال 1395]