م

  • محمودی.زینب تحلیل محتوای انواع نیوزجکینگ برندهای گردشگری ایران(برند مورد مطالعه: علی بابا) [ دوره13, شماره 50 - بهار سال 1403]
  • مرادی.آرزو تحلیل و ارزیابی تکامل مقاصد گردشگر پذیر با استفاده از مدل تلفیقی پرسکات آلن و باتلر (STLC) (مطالعه موردی: مقاصد گردشگرپذیر استان کردستان) [ دوره13, شماره 49 - زمستان سال 1402]
  • مرادی.هوشنگ امکان‌سنجی تحقق چشم‌انداز توسعه گردشگری کشاورزی در پایداری توسعه سکونتگاه‌های ناحیه ای (مطالعه موردی: شهرستان ساوه) [ دوره13, شماره 49 - زمستان سال 1402]
  • مرعی.ریاض امکان‌سنجی تحقق چشم‌انداز توسعه گردشگری کشاورزی در پایداری توسعه سکونتگاه‌های ناحیه ای (مطالعه موردی: شهرستان ساوه) [ دوره13, شماره 49 - زمستان سال 1402]
  • ملک حسینی.عباس سنجش تاب‌آوری شهر در برابر رویدادهای طبیعی (مطالعه موردی: شهر کرمانشاه) [ دوره13, شماره 50 - بهار سال 1403]
  • میرفخرالدینی.فائزه السادات مدل مشارکت ذینفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری شهر یزد [ دوره13, شماره 50 - بهار سال 1403]