ف

  • فراهانی.بنفشه تأثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تصویر برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز) [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1396]
  • فراهانی.بنفشه بررسی نقش واسط رضایت مشتری در تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های شهر تبریز) [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1396]
  • فراهانی.بنفشه بررسی روابط ساختاری تصویر مقصد، ارزش درک شده، رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی : شهر تبریز) [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1396]
  • فلاح پور.سجاد ارزیابی معیارهای پویایی در بازار تاریخی شهر تبریز [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1396]