فراهانی.بنفشه
بررسی روابط ساختاری تصویر مقصد، ارزش درک شده، رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی : شهر تبریز)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1396]
فراهانی.بنفشه
تأثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تصویر برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1396]
فراهانی.بنفشه
بررسی نقش واسط رضایت مشتری در تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتلهای شهر تبریز)
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1396]
فلاح پور.سجاد
ارزیابی معیارهای پویایی در بازار تاریخی شهر تبریز
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1396]