ا

  • ابطحی.عطاالله طراحی مدل سپهر رسانه‌ای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • افشار کاظمی.محمد علی پیشبینی موجودی انبار مبتنی بر هوش مصنوعی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

آ

  • آذر.عادل پیشبینی موجودی انبار مبتنی بر هوش مصنوعی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ح

  • حسنی.فرنود طراحی مدل سپهر رسانه‌ای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حسینی دانا.حمیدرضا طراحی مدل سپهر رسانه‌ای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

خ

  • خورشیدی.عباس ارائه الگوی آموزش مدیریت دانش در شرکت¬های خدمات پس از فروش خودرویی بر اساس روش آمیخته (مطالعه موردی شرکت ایساکو) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ر

  • رادفر.رضا پیشبینی موجودی انبار مبتنی بر هوش مصنوعی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

س

  • سردار.سهیلا موفقیت یا شکست استارت آپ های ایرانی حوزه‌ی فناوری اطلاعات [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • سلطانی.سعیده ارائه الگوی آموزش مدیریت دانش در شرکت¬های خدمات پس از فروش خودرویی بر اساس روش آمیخته (مطالعه موردی شرکت ایساکو) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • سلطانیفر.محمد طراحی مدل سپهر رسانه‌ای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ط

ق

  • قدمی.محسن طراحی مدل سپهر رسانه‌ای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ک

  • کرامتی فرد.محمد ساجد موفقیت یا شکست استارت آپ های ایرانی حوزه‌ی فناوری اطلاعات [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • کردستانی.فرشته ارائه الگوی آموزش مدیریت دانش در شرکت¬های خدمات پس از فروش خودرویی بر اساس روش آمیخته (مطالعه موردی شرکت ایساکو) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]