ا

  • احمدی.مسعود مدلسازی کاهش مقاومت مدیران سازمانهای دولتی در اجرای برنامه های تحول اداری [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • احمدیان.سحر موانع کارآفرینی بین‌الملل زنان در ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • امیدی.فریدون کشف و تحلیل انواع خصومت مشتریان در صنعت خودروسازی ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ایزدی.منصور ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]

آ

  • آزاد.ناصر بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ب

  • بابائی منقاری.محمد مهدی ارائه الگوی تصمیم گیری کارآمد مالی کارآفرینان دانشگاهی (مطالعه فراترکیب) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بخشی.میلاد بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بریم نژاد.لیلی موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بیات ترک.امیر طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]

پ

  • پور قاسمی.شهرزاد بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • پورتیمور.علی اصغر کشف و تحلیل انواع خصومت مشتریان در صنعت خودروسازی ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ت

  • تنهایی.الهیار مدلسازی کاهش مقاومت مدیران سازمانهای دولتی در اجرای برنامه های تحول اداری [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • توسلی نوقابی.جواد طراحی مدل مفهومی کارافرینی دانشگاهی با رویکرد تلفیقی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ث

  • ثمری.داود شناسایی مؤلفه های تشکیل دهنده مدل استراتژی‌های کارآفرینانه تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان در ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ح

  • حسینی نیا.غلامحسین شناسایی مؤلفه های تشکیل دهنده مدل استراتژی‌های کارآفرینانه تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان در ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • حسینی نیا.غلامحسین ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حسینی.سید رسول بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حسینی.محمد علی طراحی مدل مفهومی کارافرینی دانشگاهی با رویکرد تلفیقی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • حقیقی نسب.منیژه اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]

خ

  • خاچیان.آلیس موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • خان بابائی.پریما بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ر

  • راه چمنی.احمد بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رشادت‌جو.حمیده طراحی مدل مفهومی کارافرینی دانشگاهی با رویکرد تلفیقی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رضوی.محمدرضا شناسایی شاخص‌های سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ز

  • زمانی مقدم.افسانه اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • زمانی مقدم.افسانه ارائه مدل کسب و کار انرژی‬های تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]

س

  • سهرابی.طهمورث طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سهیلی نجف آبادی.سحر طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ش

  • شهابی.رویا مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شیرمحمدزاده.محسن ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ص

  • صادقی ده چشمه.مهرداد بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صادقی.تورج بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صمدی انصاری.هدایت شناسایی شاخص‌های سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ط

  • طهماسبی زاده.سیروس اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]

ع

  • عبادی بابا جان.علی ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عباس علیزاده.علی برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • علیزاده مشکانی.فتانه بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • علیقلی.منصوره ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عهدی هوجقان.محمدحسین ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب. [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]

غ

  • غیاث آبادی فراهانی.مریم بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]

ف

  • فرحمند.صغری بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ق

  • قائدامینی هارونی.عباس بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قائدامینی هارونی.عباس بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قلی پور.آرین مدلسازی کاهش مقاومت مدیران سازمانهای دولتی در اجرای برنامه های تحول اداری [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]

م

  • مجیبی.تورج مدلسازی کاهش مقاومت مدیران سازمانهای دولتی در اجرای برنامه های تحول اداری [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • محمدی باجگیران.احسان بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مردانی حموله.مرجان موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مقدس شرق.عمار بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]

ن

  • نژاد محمد نامقی.احسانه مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • نصراله نیا.محمد برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • نعامی.عبداله برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ه

  • هادی سیچانی.سمانه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی‌گری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • هوشمندی نیا.شهرزاد ارائه مدل کسب و کار انرژی‬های تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ی

  • یاری.زهرا شناسایی مؤلفه های تشکیل دهنده مدل استراتژی‌های کارآفرینانه تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان در ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]