رستم زاده.رضا
بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر بازاریابی آنلاین (مطالعه موردی فروشگاههای اینترنتی)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
رمضانی.مجتبی
تحلیل عوامل حیاتی موفقیت طرح های جدید تولیدی خودرو سازان و پیش بینی تحقق آنها با تلفیق روشهای تحلیل عاملی و سیستم عصبی- فازی تطبیقی
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
روزبهانی.بابک
طراحی و تبیین الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق با رویکرد آمیخته
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
رهنمای رودپشتی.فریدون
بررسی وضعیت مولفههای توسعه کسبوکار کارآفرینانه موثر بر مدل حکمرانی
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]