ر

  • رستم زاده.رضا بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر بازاریابی آنلاین (مطالعه موردی فروشگاه‌های اینترنتی) [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • رمضانی.مجتبی تحلیل عوامل حیاتی موفقیت طرح های جدید تولیدی خودرو سازان و پیش بینی تحقق آنها با تلفیق روش‌های تحلیل عاملی و سیستم عصبی- فازی تطبیقی [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • روزبهانی.بابک طراحی و تبیین الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق با رویکرد آمیخته [ دوره4, شماره 3 , 3 - پاییز سال 1403]
  • رهنمای رودپشتی.فریدون بررسی وضعیت مولفه‌های توسعه کسب‌وکار کارآفرینانه موثر بر مدل حکمرانی [ دوره4, شماره 3 , 3 - پاییز سال 1403]