حسنی.فرنود
طراحی مدل سپهر رسانهای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حسینی دانا.حمیدرضا
طراحی مدل سپهر رسانهای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
خ
خورشیدی.عباس
ارائه الگوی آموزش مدیریت دانش در شرکت¬های خدمات پس از فروش خودرویی بر اساس روش آمیخته (مطالعه موردی شرکت ایساکو)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سردار.سهیلا
موفقیت یا شکست استارت آپ های ایرانی حوزهی فناوری اطلاعات
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سلطانی.سعیده
ارائه الگوی آموزش مدیریت دانش در شرکت¬های خدمات پس از فروش خودرویی بر اساس روش آمیخته (مطالعه موردی شرکت ایساکو)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سلطانیفر.محمد
طراحی مدل سپهر رسانهای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
قدمی.محسن
طراحی مدل سپهر رسانهای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ک
کرامتی فرد.محمد ساجد
موفقیت یا شکست استارت آپ های ایرانی حوزهی فناوری اطلاعات
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
کردستانی.فرشته
ارائه الگوی آموزش مدیریت دانش در شرکت¬های خدمات پس از فروش خودرویی بر اساس روش آمیخته (مطالعه موردی شرکت ایساکو)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]