سامری.مریم
رابطه نیازهای اساسی روان شناختی و خود شناسی با سبک ترجیحی تدریس با میانجیگری مهارت تفکر انتقادی در معلمان دوره ابتدایی
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
سف نراقی.مریم
اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان (فبک) بر افرایش واژگان زبان انگلیسی دانش آموزان
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
سلطانی.امان ا...
نقش پایگاه هویت تحصیلی و جهت گیری هدف در پیش بینی راهبردهای فراشناختی یادگیری خودتنظیمی
[
دوره13,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
سلطانی.امان ا...
مقایسه کنش های اجرایی« برنامه ریزی شناختی، بازداری پاسخ، عملکرد پیوسته و حافظه فعال» در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]