احراری.غفور
تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان
[
دوره11,
شماره
48
- پاییزسال
1395]
احمدی.تهمینه
نقش وابستگی به تلفن همراه در پیش بینی خودپنداره تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش آموزان
[
دوره11,
شماره
46
- بهارسال
1395]
اسدزاده.حسن
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر بهبود رابطه معلم – شاگرد و عملکرد تحصیلی دانشآموزان شهر تهران
[
دوره11,
شماره
45
- زمستانسال
1394]
اسلامی.فرشته
رابطه سبک مدیریت کلاس معلمان با انگیزش و خود پنداره ریاضی دانش آموزان
[
دوره11,
شماره
45
- زمستانسال
1394]
اصلاحی.محمد
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران براساس مدل سروکوال
[
دوره11,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
اکبری زردخانه.سعید
شیوه های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان شناختی
[
دوره11,
شماره
46
- بهارسال
1395]
اکبری.حسین
بررسی بیگانگی از مدرسه و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان
[
دوره11,
شماره
46
- بهارسال
1395]
امیری.مجید
آسیب شناسی برنامه درسی هنر در بعدهای طراحی، فعالیت های یاددهی – یادگیری وارزشیابی در دوره راهنمایی
[
دوره11,
شماره
48
- پاییزسال
1395]
انصاریان.فهیمه
بررسی نقش برنامه آموزش فلسفه برای کودک(C4P) برکاهش برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه مدارس دولتی منطقه 14 شهر تهران
[
دوره11,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
ایمانی.محسن
آسیب شناسی تربیت دینی با نظر به مبانی معرفت شناسی دینی اندیشه های نوگرایانه نصرحامد ابوزید
[
دوره11,
شماره
47
- تابستانسال
1395]