ا

  • احراری.غفور تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • احمدی.تهمینه نقش وابستگی به تلفن همراه در پیش بینی خودپنداره تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش آموزان [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • اسدزاده.حسن اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهبود رابطه معلم – شاگرد و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان شهر تهران [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • اسلامی.فرشته رابطه سبک مدیریت کلاس معلمان با انگیزش و خود پنداره ریاضی دانش آموزان [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • اصلاحی.محمد ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران براساس مدل سروکوال [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • اکبری زردخانه.سعید شیوه های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان شناختی [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • اکبری.حسین بررسی بیگانگی از مدرسه و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • امیری.مجید آسیب شناسی برنامه درسی هنر در بعدهای طراحی، فعالیت های یاددهی – یادگیری وارزشیابی در دوره راهنمایی [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • انصاریان.فهیمه بررسی نقش برنامه آموزش فلسفه برای کودک(C4P) برکاهش برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه مدارس دولتی منطقه 14 شهر تهران [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • ایمانی.محسن آسیب شناسی تربیت دینی با نظر به مبانی معرفت شناسی دینی اندیشه های نوگرایانه نصرحامد ابوزید [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]