ر

  • رادفر.میثم اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • رحمانی.جهانبخش تبیین مفهوم برنامه درسی دگرگون‌شونده به منظور نقادی نظام برنامه درسی آموزش و پرورش ایران [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • رحمانی.محمود تبیین الگوی شایستگی مدیران بر پایه رفتار کارآفرینانه و اعتماد سازمانی مدیران آموزشی [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • ردایی.هادی مدل‌سازی معادلات ساختاری مسئولیت اجتماعی اسلامی با تکیه بر مدیریت دولتی نوین از نوع حکمرانی خوب [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • رشیدپور.علی مدل سنجش نیازهای فرهنگی دانشجویان [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • رضایی.محمدهاشم واکاوی نقش نظریه انتقادی در برنامه‌درسی و ترسیم الگویی از یک معلم تحول‌آفرین [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • رفیعی.نفیسه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • رفیعی.نفیسه ارائه مدلی برای محتواهای آموزش کارآفرینی رشته‌های علوم انسانی در آموزش عالی [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]