اسدی.عباس
بررسی عوامل استقبال شهروندان تهرانی از سریال قهوۀ تلخ
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
اسدیان.مونا
گفتمان انتقادی توسعه اجتماعی در سینمای ایران(با تکیه بر مفاهیم عدالت اجتماعی، معلولیت و توانمندسازی )
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1393]
اسماعیلی.رضا
رابطه بین فرهنگ سازمانی با بکار گیری روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای فرهنگی شهر اصفهان
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
اقاجانی.حسین
تحلیل مردم شناختی ضرب المثلهای شهر کرمان با تکیه بر نماد و نشانهها
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
اقاجانی.نوشین
بررسی نقش اموزشی تلوزیون در اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان تهرانی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1391]
اقاجانی.نوشین
بررسی چگونگی جریان اطلاعات ادبی در شبکهی اجتماعی آنلاین فیسبوک
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
اقاجانی.نوشین
بررسی پیامدهای تکنولوژی های نوین ارتباطی و تأثیر آن بر روابط انسانی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
اقاجانی.نوشین
بررسی نقش وسایل ارتباط جمعی (نشریات، رادیو و تلویزیون) در اشاعه فرهنگ ورزش همگانی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1390]
امیر مظاهری.امیر مسعود
نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه بانکداری الکترونیکی بانک تجارت
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
امیر مظاهری.امیر مسعود
عوامل و شرایط مـﺆثر در تحول وسایل ارتباطی در سال های 2010 و 2011
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
آ
آشوبی.فاطمه
بررسی محتوای رسانه با تاکید بر مصرف بهینه آب ( بررسی تطبیقی اخبار خبرگزاریهای ایرنا، ایسنا و فارس در سه ماهه اول سال 1393 )
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1393]
ب
باالد.سید سجاد
نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه بانکداری الکترونیکی بانک تجارت
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
ببران.صدیقه
بررسی نقش شبکهٔ تلویزیونی استانی کُردستان در بازتاب هویت بومی کُردها
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1392]
ببران.صدیقه
نقش شبکه استانی باران بر ترویج فرهنگ بومی مردم گیلان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1392]
ببران.صدیقه
بررسی چگونگی جریان اطلاعات ادبی در شبکهی اجتماعی آنلاین فیسبوک
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
ببران.صدیقه
بررسی میزان رعایت معیار ها و اصول اخلاق رسانه ای حرفه ای در برنامه 90 از دیدگاه روزنامه نگاران ورزشی و متخصصان ورزش ورسانه
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
ببران.صدیقه
بررسی تاثیر اینترنت بر شکل گیری و رشد هویت بازاندیشانه
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
ببران.صدیقه
بررسی نقش برنامه های معارفی سیما در باورهای دینی مردم
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1393]
ببران.صدیقه
بررسی نقش و کارکرد مطبوعات زرتشتی ایران در همگرایی ملی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1391]
ببران.صدیقه
بررسی نقش و تأثیرات استفاده از تلفن همراه بر دختران دانشآموز دبیرستانی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1390]
ببران.صدیقه
بررسی تطبیقی شاخصهای اثربخشی مدیریت در مؤسسه فرهنگی – مطبوعاتی اطلاعات
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1391]
بستان منش.غلامرضا
نقش تبلیغات رسانهای در الگوی مصرف مراجعهکنندگان فروشگاههای شهروند در تهران
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1393]
بهرامی.علیرضا
بررسی جایگاه دیپلماسی خبر در نحوه انعکاس اخبار بین الملل کشورهای جنوب شرق آسیا (چین، کره شمالی و کره جنوبی) در خبرگزاریهای کشور (ایسنا، ایلنا و ایرنا)
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1392]
جعفری.علی
بازتاب هویت ملی و هویت قومی در مطبوعات محلی
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
جوادیه.زهره
بررسی نقش ارتباطات سازمانی بر شکلگیری و جذب سرمایه اجتماعی کارکنان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
ح
حیدری.اکبر
بازتاب هویت ملی و هویت قومی در مطبوعات محلی
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
خ
خانباشی.محمد
نقش تبلیغات رسانهای در الگوی مصرف مراجعهکنندگان فروشگاههای شهروند در تهران
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1393]
خسروی بابادی.علی اکبر
بررسی میزان و چگونگی پوشش اخبار آموزشی در تلویزیون ایران )مطالعه موردی: اخبار 21 شبکه یک ، 30/22 شبکه دو و 13 شبکه خبر سازمان صداو سیما )
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1392]
د
دادگران.سید محمد
بررسی تطبیقی بازتاب بیانیه لوزان در روزنامه های شرق و جوان
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1393]
دادگران.سید محمد
ارتباطات در شاهنامه «بررسی چگونگی بکارگیری نمادهای ارتباطی در داستان سیاوش»
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
دادگران.سید محمد
موانع و مشکلات روزنامه نگاری در فضای سایبر
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1391]
دادگران.سید محمد
بررسی تطبیقی دروازه بانی تولید اخبار در «شبکه خبر» و «باشگاه خبرنگاران جوان» از نگاه دبیران سرویس و خبرنگاران
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1392]
دادگران.سید محمد
بررسی نقش سایت سازمان هوا شناسی کشور در ارائه اطلاعات متناسب با نیاز کاربران(مطالعه موردی دانشجویان مراجعه کننده به سازمان هواشناسی کشور در نیمه دوم سال 90)
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1392]
دادگران.سید محمد
تحلیل محتوی تبلیغات تجاری رادیو جوان با تاکید بر ارزش های فرهنگی و اجتماعی در زمستان 1389
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
دادگران.سید محمد
بهره مندی، رضایت و اعتماد دانشجویان علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از محتوای اخبار30/20 شبکه دوم سیما و نقش آن بر نگرش آنها
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1392]
دادگران.سید محمد
رویکرد نشانهشناختی به تحلیل ارتباطات درون فردی در فیلم «زندگیِ دوگانة ورونیک»
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1391]
دادگران.سیدمحمد
بررسی میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک ملی ایران شعب تهران )
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1393]
دادگران.محمد
بازتاب پیامهای مربوط به هفته زن در سه روزنامه رسمی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
دادگران.محمد
بررسی تاثیر اینترنت بر شکل گیری و رشد هویت بازاندیشانه
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
درزیان رستمی.حسن
نقش تکنولوژی های نوین در هویت فرهنگی جوانان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1392]
درزیان رستمی.حسن
بررسی تطبیقی مطالب انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روزنامه کیهان و اعتماد
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1391]
درستانی.مریم
نقش رهبران فکری در شکلگیری الگوهای رایج افکار عمومی در میان مردم تهران
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1393]
دولت پور.الهام
بررسی نقش اموزشی تلوزیون در اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان تهرانی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1391]
ر
رجبیه فرد.منا
تحلیل جامعه شناختی تئاتر و جایگاه ان در میان رسانه های جمعی ایران
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1392]
رسولی.محمد رضا
نقش رسانه ها در نهادینه کردن فرهنگ مدیریت مصرف برق
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1391]
رسولی.محمد رضا
سریال های تلوزیونی:الگو ها و ارزش ها(بررسی تطبیقی سریال افسانه افسونگر از شبکه فارسی 1و سریال جراحت از شبکه 3 سیما
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1392]
رسولی.محمد رضا
بررسی نقش رسانههای جمعی در شکلگیری سرمایه اجتماعی در بین شهروندان یزد
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1390]
رسولی.محمد رضا
بررسی پیامدهای تکنولوژی های نوین ارتباطی و تأثیر آن بر روابط انسانی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
رسولی.محمد رضا
بررسی میزان تاثیر صفحات نیازمندی های مطبوعات بر جلب اعتماد مخاطبان
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1391]
رسولی.محمد رضا
بررسی رابطه انعکاس رسانه ای فوتبال با محبوبیت ان در بین هواداران تیم استقلال و پرسپولیس
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
رفعتی.امیر
نقش شبکه استانی باران بر ترویج فرهنگ بومی مردم گیلان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1392]
رونقی.مهناز
عوامل اجتماعی موثربر اخلاق حرفه ای(مورد مطالعه:شرکت طراحی مهندسی وتامین قطعات ایران خودرو(ساپکو))
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1392]
ز
زیبا کلام.صادق
بررسی کارکرد رسانه نوشتاری در ایجاد و گسترش پوپولیسم در ایران سال 1387 (مطالعه موردی روزنامههای اعتماد ملی و کیهان)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1390]
س
ساروخانی.باقر
اینترنت و هویت ملی در میان کاربران
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1391]
سلطانی فر.محمد
بررسی کارکرد رسانه نوشتاری در ایجاد و گسترش پوپولیسم در ایران سال 1387 (مطالعه موردی روزنامههای اعتماد ملی و کیهان)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1390]
سلطانی فر.محمد
بررسی نقش سایت سازمان هوا شناسی کشور در ارائه اطلاعات متناسب با نیاز کاربران(مطالعه موردی دانشجویان مراجعه کننده به سازمان هواشناسی کشور در نیمه دوم سال 90)
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1392]
سلیمی.مریم
عوامل و شرایط مـﺆثر در تحول وسایل ارتباطی در سال های 2010 و 2011
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
ش
شریفی.فرزانه
گفتمان انتقادی توسعه اجتماعی در سینمای ایران(با تکیه بر مفاهیم عدالت اجتماعی، معلولیت و توانمندسازی )
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1393]
شفیعی نیا.عباس
پیامدهای شبکه های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی هویت ملی و هویت قومی کردها)
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1392]
شمس.سارا
تحلیل مفاهیم کلیدی گفتار وزیرامورخارجه ایران در خصوص موضوع هسته ای
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1393]
شیری.طهمورث
اثر رشته تحصیلی بر خودباوری فرهنگی دانشجویان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
ص
صالحیان.علیرضا
بررسی ساختار و محتوی مطالب روزنامه های کثیر الانتشار ایران ،کیهان،اعتماد و شرق در شش ماهه دوم سال 1390 در ارتباط با پلیس
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1391]
صفایی.داود
تحلیل محتوی اخبار اجتماعی روزنامه های ایران و افتاب یزد از دیدگاه رعایت اصول حرفه ای در خبر نویسی
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1391]
عزیزی.مریم
بررسی میزان و چگونگی پوشش اخبار آموزشی در تلویزیون ایران )مطالعه موردی: اخبار 21 شبکه یک ، 30/22 شبکه دو و 13 شبکه خبر سازمان صداو سیما )
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1392]
عقیلی.سید وحید
تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر ارتباطات بین فردی کاربران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
عقیلی.سید وحید
تبیین نقش هویت ملی در توسعۀ ارتباطات
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1391]
عقیلی.سید وحید
بررسی دیدگاههای اساتید علوم اجتماعی نسبت به نقش رسانههای دیداری (تلویزیون، ماهواره و اینترنت) در فرآیند جهانی شدن با تأکید بر سیاستهای فرهنگی ایران
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1390]
عقیلی.سید وحید
بازتاب مسائل مربوط به تصادف های رانندگی در مطبوعات سراسری(تحلیل محتویروزنامه های ایران-همشهری-جام جم-شرق در سه ماه تابستان89)
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1391]
عقیلی.سیدوحید
بازنمایی خانواده در فیلمهای پوران درخشنده و تهمینه میلانی مطالعه موردی چهار فیلم ( پرنده کوچک خوشبختی، هیس، دیگه چه خبرا !، آتش بس 1 )
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1392]
علی شریفی.مهدی
بررسی میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک ملی ایران شعب تهران )
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1393]
غ
غفوری.فریبا
بررسی نقش شبکهٔ تلویزیونی استانی کُردستان در بازتاب هویت بومی کُردها
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1392]
ف
فتحی.اسماعیل
تصویر زن در فیلم های نخبه گرا و عامه پسند دهه هفتاد سینمای ایران
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1390]
فتحی.اسماعیل
بررسی تناسب فرهنگی و گفتمانی از طریق مقایسه گفتمان فرهنگی در فیلمهای عامهپسند و نخبهگرا
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
فرقانی.محمد مهدی
نقش رادیو و تلوزیون در تقویت سرمایه اجتماعی در بین جوانان شهر تهران
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1391]
ک
کاظمی.عباس
بررسی تناسب فرهنگی و گفتمانی از طریق مقایسه گفتمان فرهنگی در فیلمهای عامهپسند و نخبهگرا
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
کریمی.بهزاد
نقش رادیو و تلوزیون در تقویت سرمایه اجتماعی در بین جوانان شهر تهران
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1391]
کیا.علی اصغر
بررسی عوامل استقبال شهروندان تهرانی از سریال قهوۀ تلخ
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
گ
گرانمایه پور.علی
بررسی نقش اموزشی رسانه ملی در اصلاح الگوی مصرف اب در بین شهروندان تهرانی
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1392]
گرانمایه پور.علی
مطالعه پیرامون شیوه ها و سبکهای نوین تاثیر تبلیغات تجاری تلویزیون بر رفتار مصرفی زنان شمال و جنوب تهران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
گرانمایه پور.علی
بررسی تطیبقی مصرف رسانه ای و بیگانگی فرهنگی- اجتماعی درمیان دنشجویان دانشکده روانشناسی وعلوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1393]
گرانمایه پور.علی
نگاهی به نقش خبری رسانه ملی در گرایش کارشناسان ارتباطات به اخبار و گزارشهای رسانههای خارجی در انتخابات دهم ریاستجمهوری
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1390]
گلی اسرمی.مریم
بازنمایی خانواده در فیلمهای پوران درخشنده و تهمینه میلانی مطالعه موردی چهار فیلم ( پرنده کوچک خوشبختی، هیس، دیگه چه خبرا !، آتش بس 1 )
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1392]
م
مجیدی قهرودی.نسیم
بررسی عوامل موثر بر تفاوت های ارتباطی زنان و مردان در روابط میان فردی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
مجیدی قهرودی.نسیم
بررسی نقش تلوزیون در گسترش فرهنگ اهدای عضو از دیدگاه خانواده های اهدا کننده
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1392]
مجیدی قهرودی.نسیم
میزان جذابیت سریال های شبکه خانگی ـ قهوه تلخ
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
مجیدی قهرودی.نسیم
بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی(تجاری-بازرگانی)از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1391]
مجیدی قهرودی.نسیم
بررسی نقش برنامه 90 در شکل دهی افکار عمومی نسبت به ناهنجاریهای فوتبال از نگاه مربیان و بازیکنان لیگ
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1392]
مجیدی.نسیم
بررسی جایگاه دیپلماسی خبر در نحوه انعکاس اخبار بین الملل کشورهای جنوب شرق آسیا (چین، کره شمالی و کره جنوبی) در خبرگزاریهای کشور (ایسنا، ایلنا و ایرنا)
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1392]
محسن زاده.محمد جواد
نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1393]
میر فخرایی.تژا
بازنمایی ارزش ها و هنجارهای اجتماعی در فیلم های پر فروش دهه هشتاد سینمای ایران
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1391]
میر فخرایی.تژا
تصویر زن در فیلم های نخبه گرا و عامه پسند دهه هفتاد سینمای ایران
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1390]
میر فخرایی.تژا
چگونگی بازنمایی جنبش های مردمی کشور های اسلامی در اخبار شبکه خبر
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1391]
میر فخرایی.تژا
بررسی تناسب فرهنگی و گفتمانی از طریق مقایسه گفتمان فرهنگی در فیلمهای عامهپسند و نخبهگرا
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
میرفخرایی.تژا
تحلیل مفاهیم کلیدی گفتار وزیرامورخارجه ایران در خصوص موضوع هسته ای
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1393]
ن
نصراللهی.اکبر
بررسی محتوای رسانه با تاکید بر مصرف بهینه آب ( بررسی تطبیقی اخبار خبرگزاریهای ایرنا، ایسنا و فارس در سه ماهه اول سال 1393 )
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1393]
نصراللهی.اکبر
بررسی میزان و چگونگی پوشش اخبار آموزشی در تلویزیون ایران )مطالعه موردی: اخبار 21 شبکه یک ، 30/22 شبکه دو و 13 شبکه خبر سازمان صداو سیما )
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1392]
ی
یوسفی.مریم
بررسی نقش تلوزیون بر تغییر رفتار نوجوانان از دیدگاه دانشجویان ارشد ارتباطات
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1391]