بررسی نقش وسایل ارتباط جمعی (نشریات، رادیو و تلویزیون) در اشاعه فرهنگ ورزش همگانی
محورهای موضوعی : فصلنامه فرهنگ ارتباطات(علمی و ترویجی )
نوشین اقاجانی
1
(استاد یار دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران مرکز)
پریچهر نادری نژاد
2
(کارشناس ارشد علوم ارتباطات)
کلید واژه: ورزش همگانی, وسایل ارتبات جمعی, اشاعه فرهنگی, تعقیرات اجتماعی و فرهنگی, بازاریابی اجتماعی,
چکیده مقاله :
هدف این پژوهش بررسی نقش وسایل ارتباط جمعی (تلویزیون، رادیو و نشریات) در اشاعه فرهنگ ورزش همگانی است. در تبیین این مقوله نقش وسایل ارتباط جمعی به عنوان موثرترین نهاد اجتماعی برای اعمال تغییرات اجتماعی و فرهنگی در سبک زندگی افراد جامعه بررسی می شود.