ا

  • اسدی.عباس بررسی عوامل استقبال شهروندان تهرانی از سریال قهوۀ تلخ [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • اقاجانی.حسین تحلیل مردم شناختی ضرب المثل‌های شهر کرمان با تکیه بر نماد و نشانه‌ها [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • اقاجانی.نوشین بررسی چگونگی جریان اطلاعات ادبی در شبکه‌ی اجتماعی آنلاین فیس‌بوک [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • اقاجانی.نوشین بررسی پیامدهای تکنولوژی های نوین ارتباطی و تأثیر آن بر روابط انسانی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • اقاجانی.نوشین بررسی نقش وسایل ارتباط جمعی (نشریات، رادیو و تلویزیون) در اشاعه فرهنگ ورزش همگانی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • امیر مظاهری.امیر مسعود عوامل و شرایط مـﺆثر در تحول وسایل ارتباطی در سال های 2010 و 2011 [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]

ب

  • ببران.صدیقه بررسی تاثیر اینترنت بر شکل گیری و رشد هویت بازاندیشانه [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • ببران.صدیقه بررسی چگونگی جریان اطلاعات ادبی در شبکه‌ی اجتماعی آنلاین فیس‌بوک [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • ببران.صدیقه مطالعه سواد رسانه ای شهروندان تبریز [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • ببران.صدیقه بررسی نقش و تأثیرات استفاده از تلفن همراه بر دختران دانش‌آموز دبیرستانی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]

ج

  • جوادیه.زهره بررسی نقش ارتباطات سازمانی بر شکل‌گیری و جذب سرمایه اجتماعی کارکنان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]

د

  • دادگران.سید محمد ارتباطات در شاهنامه «بررسی چگونگی بکارگیری نمادهای ارتباطی در داستان سیاوش» [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • دادگران.محمد بررسی تاثیر اینترنت بر شکل گیری و رشد هویت بازاندیشانه [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • دادگران.محمد بازتاب پیام‌های مربوط به هفته زن در سه روزنامه رسمی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]

ر

  • رسولی.محمد رضا آسیب شناسی تبلیغات تجاری ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • رسولی.محمد رضا بررسی نقش رسانه‌های جمعی در شکل‌گیری سرمایه اجتماعی در بین شهروندان یزد [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • رسولی.محمد رضا بررسی پیامدهای تکنولوژی های نوین ارتباطی و تأثیر آن بر روابط انسانی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]

ز

  • زیبا کلام.صادق بررسی کارکرد رسانه نوشتاری در ایجاد و گسترش پوپولیسم در ایران سال 1387 (مطالعه موردی روزنامه‌های اعتماد ملی و کیهان) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]

س

  • سلطانی فر.محمد بررسی کارکرد رسانه نوشتاری در ایجاد و گسترش پوپولیسم در ایران سال 1387 (مطالعه موردی روزنامه‌های اعتماد ملی و کیهان) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • سلیمی.مریم عوامل و شرایط مـﺆثر در تحول وسایل ارتباطی در سال های 2010 و 2011 [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]

ش

  • شیری.طهمورث اثر رشته تحصیلی بر خودباوری فرهنگی دانشجویان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]

ع

  • عقیلی.سید وحید تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر ارتباطات بین فردی کاربران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • عقیلی.سید وحید بررسی دیدگاههای اساتید علوم اجتماعی نسبت به نقش رسانه‌های دیداری (تلویزیون، ماهواره و اینترنت) در فرآیند جهانی شدن با تأکید بر سیاست‌های فرهنگی ایران [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]

ف

  • فتحی.اسماعیل بررسی تناسب فرهنگی و گفتمانی از طریق مقایسه گفتمان فرهنگی در فیلم‌های عامه‌پسند و نخبه‌گرا [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • فتحی.اسماعیل تصویر زن در فیلم های نخبه گرا و عامه پسند دهه هفتاد سینمای ایران [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]

ک

  • کاظمی.عباس بررسی تناسب فرهنگی و گفتمانی از طریق مقایسه گفتمان فرهنگی در فیلم‌های عامه‌پسند و نخبه‌گرا [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • کیا.علی اصغر بررسی عوامل استقبال شهروندان تهرانی از سریال قهوۀ تلخ [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]

گ

  • گرانمایه پور.علی مطالعه پیرامون شیوه ها و سبکهای نوین تاثیر تبلیغات تجاری تلویزیون بر رفتار مصرفی زنان شمال و جنوب تهران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • گرانمایه پور.علی نگاهی به نقش خبری رسانه ملی در گرایش کارشناسان ارتباطات به اخبار و گزارش‌های رسانه‌های خارجی در انتخابات دهم ریاست‌جمهوری [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]

م

  • مجیدی قهرودی.نسیم بررسی عوامل موثر بر تفاوت های ارتباطی زنان و مردان در روابط میان فردی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • مجیدی قهرودی.نسیم میزان جذابیت سریال های شبکه خانگی ـ قهوه تلخ [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • میر فخرایی.تژا استعاره ابزاری برای ترسیم انگاره دشمن [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • میر فخرایی.تژا بررسی تناسب فرهنگی و گفتمانی از طریق مقایسه گفتمان فرهنگی در فیلم‌های عامه‌پسند و نخبه‌گرا [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • میر فخرایی.تژا تصویر زن در فیلم های نخبه گرا و عامه پسند دهه هفتاد سینمای ایران [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]