فهرست مقالات
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - تأثیر ارزش ادراک شده برند، درگیری مشتری و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری به برند بیمه البرز
ناهید بهاروند -
دسترسی آزاد مقاله
2 - طراحی مدل ساختاری - تفسیری (ISM) مکانیزم های فرهنگ تحول دیجیتال با رویکرد زمینهای در شرکت آب و فاضلاب استان تهران
محمد پورمقدم داریوش غلام زاده احمد ودادی علیرضا امیرکبیری -
دسترسی آزاد مقاله
3 - بررسی رابطه پیامدهای برندسازی حسی و تغییر رفتار مصرف کننده در بازارهای صنعتی مواد ضد عفونی کننده
حسین فارسیانی هرمز مهرانی محسن محمدیان ساروی حمیدرضا سعیدنیا -
دسترسی آزاد مقاله
4 - جانشینپروری اثربخش در دانشگاههای نسل چهارم: بررسی ابعاد و مؤلفهها
سلیمان بهرام زاده یعقوب علوی متین ناصر فقهی فرهمند -
دسترسی آزاد مقاله
5 - بررسی تاثیر بالندگی سازمانی بر رفتار مشارکت جویانه کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی رفتارهای فرا وظیفه ای مطالعه موردی:دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان
خلیل اژدری مهرزاد سرفرازی -
دسترسی آزاد مقاله
6 - بررسی رابطه رویکردهای توانمندسازی نیروی انسانی و اثربخشی فرآیندهای توانمندسازی منابع انسانی براساس تحلیل عصبشناسی (مورد مطالعه:سازمانهای دولتی استان کردستان)
آرش مرادی کیومرث احمدی سید محمد موسوی جد فریدون احمدی -
دسترسی آزاد مقاله
7 - شناسایی عوامل، شرایط و راهبردهای فرآیندهای انجام کار در سازمان در راستای توانمندسازی کارکنان و مدیران
محمد شاهوردی عبدالخالق غلامی چنارستان محمد بهرامی سیف آباد علی پیرزاد