نعمتی زاده.سینا
ارائه مدل ارزش ویژه برند با تاکید بر هوشمندی رقابتی در شرکتهای دانش بنیان
[
دوره5,
شماره
9
- بهارسال
1393]
نعمتی.حمیدرضا
مدل ساختاری از نقش ارزش ادراک شده در رابطه میان اعتماد الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی با قصد خرید مجدد مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت)
[
دوره5,
شماره
10
- پاییزسال
1393]
نیک پی.ایرح
طراحی مدل هوش عاطفی مدیران آموزش و پرورش استان لرستان: یک مطالعه کیفی
[
دوره5,
شماره
10
- پاییزسال
1393]