ن

  • نعمتی زاده.سینا ارائه مدل ارزش ویژه برند با تاکید بر هوشمندی رقابتی در شرکتهای دانش بنیان [ دوره5, شماره 9 - بهار سال 1393]
  • نعمتی.حمیدرضا مدل ساختاری از نقش ارزش ادراک شده در رابطه میان اعتماد الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی با قصد خرید مجدد مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت) [ دوره5, شماره 10 - پاییز سال 1393]
  • نیک پی.ایرح طراحی مدل هوش عاطفی مدیران آموزش و پرورش استان لرستان: یک مطالعه کیفی [ دوره5, شماره 10 - پاییز سال 1393]