ا

  • ابوترابی فرد.سید یاسر مهدی ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • ابوئی مهریزی.احسان بررسی تأثیر توانمندسازی بر افزایش تعهد سازمانی (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی) [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • احمدی طاهری.مریم بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهره وری دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما) [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • اکبرزاده.زهرا تحلیل اثر قابلیت نوآوری بر کارآفرینی با رویکرد مزیت رقابتی پایدار در صنایع کوچک و متوسط (شهرک صنعتی کاوه) [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]

پ

  • پاداشی.فریده شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش رقابتی بر اثربخشی سیستم های پشتیبان تصمیم (DSS) در شرکت ملی گاز ایران [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • پنادگو.لیلا بررسی تأثیر شاخص سرمایه انسانی بر افزایش نوآوری (مطالعه موردی: ستاد مرکزی بانک ملت) [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]

ت

  • تقوی خانقاه.میرمهران بررسی تأثیرات بازاریابی اخلاقی بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک ملت و اثر این انتخاب بر سهم بازار بانک ملت [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]

خ

  • خسروی دهقی.زینب بررسی تاثیر ارگونومی بر عملکرد کارکنان دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • خیری.بهرام بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]

د

  • دژیار.سمیه سنجش و رتبه‌بندی‌ عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی با استفاده از مدل MADM [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • دستافر.علی واکاوی مؤلفه‌های معنویت و ارزیابی آن در سازمان [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]

ر

  • ربانی.سهیلا اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با استفاده از روش تحلیل فرایند شبکه ANP(مطالعه موردی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران) [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • رحمانی.رضا بررسی اثرات شخصیت و ادراکات مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک تجارت) [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]

س

  • سبحانی فرد.یاسر طراحی مدل اثرات برون‌سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های تهران) [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • سواررخش.محمود بررسی رابطه بین هویت و اعتماد برند با حمایت از برند [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • سیدرضوی.لیلا بررسی تاثیر اجرای فنی و سازمانی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر تهران) [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • سیه پوش.سوسن بررسی رابطه بین فرآیند مدیریت دانش و تفکر راهبردی در وزارت امور اقتصادی و دارایی [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]

ش

  • شادنوش.نصرت اله نقش خلاقیت و نوآوری در تحول و تغییر سازمانی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • شفیعی.بهاره بررسی نقش اجزای آمیخته پیشبرد بر افزایش میزان فروش فیلم [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]

ص

  • صالحی فرد.محمد بررسی رابطه‌ بهره‌وری و رشد اقتصادی در ایران [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • صیاد.علیرضا بررسی تأثیر ابتکار و خلاقیت، آموزش و رضایت ارباب‌رجوع بر عملکرد منابع انسانی در ITO-IRIB [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]

ع

  • عباسی.محمد بررسی سبک‌های رهبری مدیران سازمان و رابطه آن با انگیزش کارکنان (مورد مطالعه: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران) [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • علامه.مهتاب بررسی رابطه بین نسبت درآمدهای عملیاتی بانک ها با بازده و ریسک آن‌ها طی سال های 1387 الی 1391 [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]

ف

  • فریدچهر.الهام بررسی اثرات شخصیت و ادراکات مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک تجارت) [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]

ق

  • قاسمی.بهروز بررسی رابطه بین نسبت درآمدهای عملیاتی بانک ها با بازده و ریسک آن‌ها طی سال های 1387 الی 1391 [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • قربانی.پریسا بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی، فرایندهای دانش و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 17) [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]

ک

  • کردلویی.حمید رضا بررسی رابطه سرمایه گذاری فیزیکی و رشد اقتصادی در ایران [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • کردلویی.حمیدرضا بررسی رابطه‌ بهره‌وری و رشد اقتصادی در ایران [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • کریمی زند.مهدی بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی، فرایندهای دانش و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 17) [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • کولوبندی.عبداله بررسی تأثیر سازمان یادگیرنده بر رفتار نوآورانه با در نظرگرفتن تعلق کاری کارکنان به‌عنوان متغیر واسطه در شهرداری منطقه 8 تهران [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • کولوبندی.عبداله بررسی تأثیر شاخص سرمایه انسانی بر افزایش نوآوری (مطالعه موردی: ستاد مرکزی بانک ملت) [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]

گ

  • گودرزی.مسعود بررسی تأثیر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان بر روی عملکرد مالی بانک (بانک کشاورزی – شعب شهر تهران) [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]

م

  • ملکیان.شبنم بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]

ه

  • هدائی.هانیه بررسی تأثیر سازمان یادگیرنده بر رفتار نوآورانه با در نظرگرفتن تعلق کاری کارکنان به‌عنوان متغیر واسطه در شهرداری منطقه 8 تهران [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]