خ

  • خیری.بهرام بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • خیری.بهرام بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • خیری.بهرام تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]
  • خیری.بهرام بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]

م

  • میرابی.وحیدرضا تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]
  • میرابی.وحیدرضا خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • میرابی.وحیدرضا بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]