ا

  • اسدی.اسماعیل تدوین الگوی تعدیل منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای استان تهران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • انصاری.حکیمه شرایط علی ارزیابی سیاست‌های آموزش‌عالی رشته‌های غیرپزشکی (تئوری داده بنیاد) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

آ

  • آدینه وند.صادق تعیین ارتباط بین هوش سازمانی و کارآفرینی در کارکنان مشاغل تحت وب [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • آقائی.امیر طراحی الگوی مفهومی نظام جامع تحقیقات دانشگاه فرهنگیان (رویکرد آمیخته) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

ب

  • بریمانی.ابوالقاسم پیش‌بینی رضایت تحصیلی دانشجویان بر اساس متغیرهای سلامت روانی و خود کارآمدی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • بنی اسدی.نازنین ارایه مدل شایستگی های حرفه ای مدرسان دانشگاه علمی کاربردی کشور [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • بنیسی.پریناز پیش‌بینی رهبری تحول‌گرا با یادگیری سازمانی و شهروند سازمانی مدیران مدارس شهر تهران [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ت

  • تقوایی یزدی.مریم رابطه مدیریت دانش با تعالی سازمانی و نوآوری سازمانی در مدیران مدارس [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • تقی پور ظهیر.علی شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای مدل ارتقای بالندگی حرفهای مدیران ارشد صنعت مخابرات ایران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • تورانی.حیدر اعتبارسنجی ارائه الگوی مفهومی تربیت دانشجو معلم کارآفرین در دانشگاه فرهنگیان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

ج

  • جماعتی.رسول اعتبارسنجی الگوی مفهومی برنامه درسی تلفیقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ح

  • حاجیانی.ابراهیم بررسی چالش های هویت ملی دربرنامه ی درسی دوره دوم متوسطه ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • حسن مرادی.نرگس طراحی الگوی مفهومی نظام جامع تحقیقات دانشگاه فرهنگیان (رویکرد آمیخته) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • حسنی.فرشید پیش‌بینی فرسودگی شغلی مشاورین املاک براساس مهارت‌های ارتباطی و راهکار‌های مقابله با استرس [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • حسنی.فریبا تعیین ارتباط بین هوش سازمانی و کارآفرینی در کارکنان مشاغل تحت وب [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • حقانی.محمود الگوسازی روابط ساختاری بایسته‌های راهبردی مدیریت آموزش بانک کشاورزی ایران [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • حکیم زاده.رضوان اعتبارسنجی الگوی مفهومی برنامه درسی تلفیقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • حمیدی فر.فاطمه بررسی رابطه بین رهبری تحول‌آفرین و سرمایه روان‌شناختی با تعالی سازمانی (مطالعه موردی: سازمان آموزش‌وپرورش منطقه 1 شهر تهران) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • حیدری.نسیم ‎بررسی اثرگذاری مدل تعالی سازمانی بر بازاریابی موثر در حوزه دانشگاه آزاد [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • حیدری.نسیم ‎بررسی اثرگذاری مدل تعالی سازمانی بر بازاریابی موثر در حوزه دانشگاه آزاد [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

خ

  • خجسته.فردوس بررسی چالش های هویت ملی دربرنامه ی درسی دوره دوم متوسطه ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • خدیوی.اسداله شرایط علی ارزیابی سیاست‌های آموزش‌عالی رشته‌های غیرپزشکی (تئوری داده بنیاد) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • خسروی.پرستو بررسی رابطه بین رهبری تحول‌آفرین و سرمایه روان‌شناختی با تعالی سازمانی (مطالعه موردی: سازمان آموزش‌وپرورش منطقه 1 شهر تهران) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • خلخالی.علی الگوسازی روابط ساختاری بایسته‌های راهبردی مدیریت آموزش بانک کشاورزی ایران [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

ذ

  • ذوالفقاری زعفرانی.رشید طراحی الگوی مفهومی نظام جامع تحقیقات دانشگاه فرهنگیان (رویکرد آمیخته) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • ذوالفقاری زعفرانی.رشید تدوین الگوی تعدیل منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای استان تهران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ر

  • رنجدوست.شهرام طراحی الگوی برنامه درسی تلفیقی در جهت شاداب‌سازی مدارس ابتدایی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ز

  • زمانی مقدم.افسانه ارائه الگوی فروش کالاهای جدید با آموزش روش وان تو وان مارکتینگ (مطالعه موردی: حوزه صنعت تایر کشور) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • زمانی مقدم.افسانه شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای مدل ارتقای بالندگی حرفهای مدیران ارشد صنعت مخابرات ایران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

س

  • سپهری.ستاره بررسی رابطه بین رهبری تحول‌آفرین و سرمایه روان‌شناختی با تعالی سازمانی (مطالعه موردی: سازمان آموزش‌وپرورش منطقه 1 شهر تهران) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ش

  • شاطری.بهزاد تحلیل روابط بین سبک رهبری تعامل‌آفرین با مسئولیت‌پذیری و اشتیاق به کار [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ص

  • صادقی.علیرضا تحلیل تدریس چند فرهنگی اساتید دانشگاه(فرصت‌ها و چالش‌ها) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • صفی زاده.مسعود ارائه الگوی فروش کالاهای جدید با آموزش روش وان تو وان مارکتینگ (مطالعه موردی: حوزه صنعت تایر کشور) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ط

  • طالبی.بهنام شرایط علی ارزیابی سیاست‌های آموزش‌عالی رشته‌های غیرپزشکی (تئوری داده بنیاد) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • طلوعی اشلقی.عباس ارائه الگوی فروش کالاهای جدید با آموزش روش وان تو وان مارکتینگ (مطالعه موردی: حوزه صنعت تایر کشور) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ع

  • عباس زاده.زهرا تدوین استانداردهای عملکرد اعضای هیأت‌علمی و ارائه الگوی مناسب مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • عبدالهی.بیژن اعتبارسنجی ارائه الگوی مفهومی تربیت دانشجو معلم کارآفرین در دانشگاه فرهنگیان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • عبدالهی.نرمین رابطه کیفیت تجارب یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی انگیزش تحصیلی در دانش‌آموزان دختران [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • عراقیه.علیرضا بررسی چالش های هویت ملی دربرنامه ی درسی دوره دوم متوسطه ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • عراقیه.علیرضا اعتبارسنجی الگوی مفهومی برنامه درسی تلفیقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • عصاره.علیرضا بررسی چالش های هویت ملی دربرنامه ی درسی دوره دوم متوسطه ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • علی اکبری.فرشاد پیش‌بینی فرسودگی شغلی مشاورین املاک براساس مهارت‌های ارتباطی و راهکار‌های مقابله با استرس [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • علیزاده.لیلا طراحی الگوی برنامه درسی تلفیقی در جهت شاداب‌سازی مدارس ابتدایی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ف

  • فقیه ارام.بتول تحلیل تدریس چند فرهنگی اساتید دانشگاه(فرصت‌ها و چالش‌ها) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • فقیه ارام.بتول اعتبارسنجی الگوی مفهومی برنامه درسی تلفیقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ق

  • قلی زاده.مریم رابطه کیفیت تجارب یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی انگیزش تحصیلی در دانش‌آموزان دختران [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • قهرمانی.جعفر طراحی الگوی برنامه درسی تلفیقی در جهت شاداب‌سازی مدارس ابتدایی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ک

  • کاوسی.اسماعیل ارایه مدل شایستگی های حرفه ای مدرسان دانشگاه علمی کاربردی کشور [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • کوچک انتظار.رویا تعیین ارتباط بین هوش سازمانی و کارآفرینی در کارکنان مشاغل تحت وب [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • کهریزی.پروانه تحلیل تدریس چند فرهنگی اساتید دانشگاه(فرصت‌ها و چالش‌ها) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

م

  • محمد داودی.امیرحسین تحلیل روابط بین سبک رهبری تعامل‌آفرین با مسئولیت‌پذیری و اشتیاق به کار [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • محمدپور.احمد اعتبارسنجی ارائه الگوی مفهومی تربیت دانشجو معلم کارآفرین در دانشگاه فرهنگیان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • مصلح.مریم تدوین استانداردهای عملکرد اعضای هیأت‌علمی و ارائه الگوی مناسب مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • معظمی.مجتبی ارایه مدل شایستگی های حرفه ای مدرسان دانشگاه علمی کاربردی کشور [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • موسوی.فرانک استخراج مولفه ها و ابعاد مثبت گرایی در مدیران مدارس ابتدایی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • موسوی.فرانک بازشناسی مولفه ها و ابعاد توسعه فرهنگی مدارس به منظور دستیابی به مدل مناسب [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • مهدیزاده.امیرحسین اعتبارسنجی الگوی مفهومی برنامه درسی تلفیقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • مهدیزاده.امیرحسین تحلیل تدریس چند فرهنگی اساتید دانشگاه(فرصت‌ها و چالش‌ها) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • میرزاخانی.معصومه تدوین استانداردهای عملکرد اعضای هیأت‌علمی و ارائه الگوی مناسب مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ن

  • نوروزی.طهمورث تدوین الگوی تعدیل منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای استان تهران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

و

  • ولی پور.احمد الگوسازی روابط ساختاری بایسته‌های راهبردی مدیریت آموزش بانک کشاورزی ایران [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

ه

  • هداوند.سعید شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای مدل ارتقای بالندگی حرفهای مدیران ارشد صنعت مخابرات ایران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]