ابوالقاسمی.محمود
تحلیل جایگاه مؤلفههای تربیت شهروندی در محتوای برنامه درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
ابوالقاسمی.محمود
واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامههای درسی آموزش عالی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
ابوالمعالی.خدیجه
مقایسه اضطراب مدرسه و مؤلفههای آن در دانشآموزان پایه چهارم در دو سیستم ارزشیابی سنتی و توصیفی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
احمدپور مبارکه.فاطمه
بررسی رابطه بین باورها و مؤلفههای ساخت و سازگرایی در محیط کلاس درس ریاضی
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
احمدی.پروین
جایگاه اخلاق زیست محیطی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
احمدی.ساره
بررسی میزان سواد خواندن دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی شهر شهریار و مقایسه آن با متوسط عملکرد دانشآموزان پایه چهارم کل کشور
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
احمدی.غلامعلی
شناسایی مشکلات فرایند ارزشیابی برنامههای درسی و ارائه رهکارهایی برای رفع آن
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
ادیب نیا.اسد
مقایسه تأثیر روش تدریس حل مسأله با روش تدریس کاوشگری بر مهارتهای حل مسأله اجتماعی دانشآموزان دختر در درس علوم اجتماعی پایه پنجم ابتدایی
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
ارفع بلوچی.فاطمه
ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
اسد بیگی.پژمان
تحلیل محتوای کتاب ریاضی 1 پایه اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
اسلامیان.حسن
بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
اسلامیان.حسن
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانشآموزان از تدریس، در درس دین و زندگی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
اسلامیان.مرضیه
واکاوی آراء تربیتی فارابی مؤسس فلسفه اسلامی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
اسماعیلی.کوروش
اولویت بندی و مقایسه مؤلفههای ششگانه ایدئولوژیهای برنامه درسی از منظر اعضای هیأت علمی دانشکدههای علوم تربیتی شهر تهران
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
اصغر نژاد.علی اصغر
مقایسه ترجیحات فکری دانشآموزان دختر پایههای دوم، سوم و چهارم رشته ریاضی در مقطع متوسطه شهر مشهد
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
افضل خانی.مریم
بررسی شیوههای بهینه در مشارکت اثر بخش اولیا و مردم در مدارس
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
افیونی.صفورا
مطالعه امکان سنجی اجرای دوره آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان)
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
امین بیدختی.علی اکبر
ارائه الگویی مبتنی بر بازخورد 360 درجه جهت ارزیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان پذیرش شده بدون کنکور در مقطع تحصیلات تکمیلی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
اناری نژاد.عباس
تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم و محتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
اوجی.آناهیت
بررسی رابطه ویژگیهای فردی و تجارب دانشجویان با دستاوردهای آنان از تحصیل در مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
آ
آتشک.محمد
واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامههای درسی آموزش عالی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
آقازاده.محرم
خودکارآمدی پژوهشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد روانشناسی و علوم تربیتی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
ب
باوفا.داوود
به سوی فرانظریهای دیگر برای شناخت برنامه درسی پنهان
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
بختیار نصر آبادی.حسنعلی
امکان سنجی و اولویت بندی رشتههای بین رشتهای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
بختیار نصرآبادی.آمنه
امکان سنجی و اولویت بندی رشتههای بین رشتهای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
برائی.علی
جایگاه حل مسأله در تمرینهای کتابهای درسی علوم ابتدایی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
بزرگ.حمیده
استاد راهنمای پنهان: برنامه درسی برآمده از تعامل استاد راهنما و دانشجو در پایان نامههای کارشناسی ارشد
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
بهمن.بهاره
مقایسه اضطراب مدرسه و مؤلفههای آن در دانشآموزان پایه چهارم در دو سیستم ارزشیابی سنتی و توصیفی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
بیات.طاهره
جایگاه اخلاق زیست محیطی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
پ
پارسا.عبدالله
جایگاه اخلاق زیست محیطی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
پاک مهر.حمیده
بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
پاک نیا.لیلا
طراحی نرم افزار آموزشی علوم پنجم ابتدایی مبتنی بر فراشناخت و بررسی تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
پاکدامن.مجید
بررسی رابطه بین سطح خودکارآمدی معلمان علوم تجربی با انگیزش، نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
پیرکمالی.محمد علی
بررسی رابطه بین سطح خودکارآمدی معلمان علوم تجربی با انگیزش، نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
پیری.موسی
رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
ت
تدین.مریم
بررسی ابعاد پداگوژیکی اسلامی کردن برنامههای درسی دانشگاهی در حوزه علوم انسانی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
ترک زاده.جعفر
شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی معیاری مهارتهای تدریس اعضای هیأت علمی بر مبنای الگوی شغل و شاغل ـ مطالعه موردی: دانشگاه شیراز
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
ج
جبل عاملی.جلال
امکان سنجی و اولویت بندی رشتههای بین رشتهای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
جعفری ثانی.حسین
بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
جعفری ثانی.حسین
ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
جمالی تازه کند.محمد
تحلیل جایگاه مؤلفههای تربیت شهروندی در محتوای برنامه درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
جوزایی.کریم
مقایسه اثربخشی آموزش براساس روش تدریس سکوسازی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر سال دوم متوسطه در درس زبان انگلیسی در شهر ویسیان
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
ح
حدادنیا.سیروس
تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم و محتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
حدادنیا.نوروز
تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم و محتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
حسن زاده.رمضان
رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
حسین مومنی مهمونی.حسین
بررسی رابطه بین سطح خودکارآمدی معلمان علوم تجربی با انگیزش، نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
حیدری.فائزه
شناسایی مشکلات فرایند ارزشیابی برنامههای درسی و ارائه رهکارهایی برای رفع آن
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
خ
خاکباز.عظیمه سادات
استاد راهنمای پنهان: برنامه درسی برآمده از تعامل استاد راهنما و دانشجو در پایان نامههای کارشناسی ارشد
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
ر
رجایی پور.سعید
بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
رجاییان.ندا
آسیب شناسی برنامه درسی شیمی در دوره متوسطه با استفاده از تکنیک دلفی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
رجاییان.ندا
آسیب شناسی برنامه درسی شیمی در دوره متوسطه با استفاده از تکنیک دلفی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
رحمانی.هادی
شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی معیاری مهارتهای تدریس اعضای هیأت علمی بر مبنای الگوی شغل و شاغل ـ مطالعه موردی: دانشگاه شیراز
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
رحمانی.هادی
ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره کارشناسی رشتههای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بر مبنای مدل چشم شایستگی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
رفیع پور.ابوالفضل
بررسی رابطه بین باورها و مؤلفههای ساخت و سازگرایی در محیط کلاس درس ریاضی
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
رنجدوست.شهرام
بررسی رابطه هوش هیجانی دبیران با تفکر خلاق دانشآموزان متوسطه
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
روشنیان رامین.محسن
خودکارآمدی پژوهشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد روانشناسی و علوم تربیتی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
ز
زوار.تقی
رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
سعادتمند.زهره
بررسی میزان اثر بخشی مؤلفههای ارزشهای شهروندی در برنامه درسی دوره ابتدایی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
سعدی پور.اسماعیل
مقایسه اثربخشی آموزش براساس روش تدریس سکوسازی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر سال دوم متوسطه در درس زبان انگلیسی در شهر ویسیان
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
سعیدی رضوانی.محمود
تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامههای آموزش ضمن خدمت معلمان
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
سعیدی رضوانی.محمود
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانشآموزان از تدریس، در درس دین و زندگی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
سیف نراقی.مریم
تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
ش
شریعتمداری.علی
تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
شریف.مصطفی
بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
شریفی.حسن پاشا
پیش بینی ابعاد درگیری تحصیلی بر اساس سبکهای هویت در دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستانهای دولتی تهران
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
شریفی.نوید
ارائه الگویی مبتنی بر بازخورد 360 درجه جهت ارزیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان پذیرش شده بدون کنکور در مقطع تحصیلات تکمیلی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
شفیع پور.فرهاد
بررسی ابعاد پداگوژیکی اسلامی کردن برنامههای درسی دانشگاهی در حوزه علوم انسانی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
شفیع پور.فرهاد
ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده بین دانش آموز و معلم در مدارس هوشمند
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
شهرکی پور.حسن
بررسی محتوای کتب درسی دوره ی راهنمایی تحصیلی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
شیخ پور.سکینه
مقایسه تأثیر روش تدریس حل مسأله با روش تدریس کاوشگری بر مهارتهای حل مسأله اجتماعی دانشآموزان دختر در درس علوم اجتماعی پایه پنجم ابتدایی
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
شیردل.خیرالنسا
رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
ص
صابر.سوسن
پیش بینی ابعاد درگیری تحصیلی بر اساس سبکهای هویت در دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستانهای دولتی تهران
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
صباغی.نیر
بررسی میزان اثر بخشی مؤلفههای ارزشهای شهروندی در برنامه درسی دوره ابتدایی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
صفائی موحد.سعید
واکاوی برنامه درسی پنهان در انتخاب استاد راهنما در دانشکده ریاضی: یک مطالعه کیفی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
صفائی موحد.سعید
به سوی فرانظریهای دیگر برای شناخت برنامه درسی پنهان
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
صفری.یحیی
طراحی نرم افزار آموزشی علوم پنجم ابتدایی مبتنی بر فراشناخت و بررسی تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
صیادی شهرکی.سمیه
میزان پاسخگویی محتوای برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه به نیازهای اجتماعی و عاطفی دانشآموزان
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
ط
طالب زاده نوبریان.محسن
تحلیل جایگاه مؤلفههای تربیت شهروندی در محتوای برنامه درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
ع
عبدی پاکروان.مژگان
بررسی شیوههای بهینه در مشارکت اثر بخش اولیا و مردم در مدارس
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
عطاران.محمد
واکاوی برنامه درسی پنهان در انتخاب استاد راهنما در دانشکده ریاضی: یک مطالعه کیفی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
عظیمی.محمد
رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
علی آبادی.خدیجه
بررسی تأثیر مدل طراحی آموزشی گانیه و بریگز بر یادگیری و یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
علیپور.وحیده
تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
عیوضی.پروانه
بررسی رابطه هوش هیجانی دبیران با تفکر خلاق دانشآموزان متوسطه
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
غ
غنایی چمن آباد.علی
مقایسه ترجیحات فکری دانشآموزان دختر پایههای دوم، سوم و چهارم رشته ریاضی در مقطع متوسطه شهر مشهد
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
ف
فاتحی.یونس
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانشآموزان از تدریس، در درس دین و زندگی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
فدایی.محمدرضا
بررسی رابطه بین باورها و مؤلفههای ساخت و سازگرایی در محیط کلاس درس ریاضی
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
فراستخواه.مقصود
واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامههای درسی آموزش عالی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
فرمهینی فراهانی.محسن
اولویت بندی و مقایسه مؤلفههای ششگانه ایدئولوژیهای برنامه درسی از منظر اعضای هیأت علمی دانشکدههای علوم تربیتی شهر تهران
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
فروغی ابرب.احمد علی
شناسایی موانع و چالشهای اجرای طرح ارزشیابی توصیفی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
فروغی ابری.احمدعلی
مطالعه امکان سنجی اجرای دوره آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان)
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
فلاح.وحید
تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم و محتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
فیروزی.زهرا
تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامههای آموزش ضمن خدمت معلمان
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
ق
قهرمانی.محمد
واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامههای درسی آموزش عالی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
ک
کارشکی.حسین
تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامههای آموزش ضمن خدمت معلمان
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
کارشکی.حسین
جایگاه حل مسأله در تمرینهای کتابهای درسی علوم ابتدایی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
کارشکی.حسین
ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
کرمی.زهره
تحلیل محتوای کتاب ریاضی 1 پایه اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
کرمی.مرتضی
تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامههای آموزش ضمن خدمت معلمان
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
کرمی.مهدی
تحلیل محتوای کتاب ریاضی 1 پایه اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
کریمی علویجه.اکرم
شناسایی موانع و چالشهای اجرای طرح ارزشیابی توصیفی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
کشتی آرای.نرگس
شناسایی موانع و چالشهای اجرای طرح ارزشیابی توصیفی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
کشتی آرای.نرگس
واکاوی آراء تربیتی فارابی مؤسس فلسفه اسلامی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
کیامنش.علیرضا
مقایسه اضطراب مدرسه و مؤلفههای آن در دانشآموزان پایه چهارم در دو سیستم ارزشیابی سنتی و توصیفی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
گ
گل مقام.هانیه
مقایسه ترجیحات فکری دانشآموزان دختر پایههای دوم، سوم و چهارم رشته ریاضی در مقطع متوسطه شهر مشهد
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
گلستانی.سیدهاشم
واکاوی آراء تربیتی فارابی مؤسس فلسفه اسلامی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
م
محمدی.مهدی
ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره کارشناسی رشتههای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بر مبنای مدل چشم شایستگی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
مرادزاده.سمیرا
امکان سنجی و اولویت بندی رشتههای بین رشتهای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
مرادی.محمدرضا
میزان پاسخگویی محتوای برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه به نیازهای اجتماعی و عاطفی دانشآموزان
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
مرزوقی.رحمت اله
بررسی رابطه ویژگیهای فردی و تجارب دانشجویان با دستاوردهای آنان از تحصیل در مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
ملکی.صغری
بررسی میزان سواد خواندن دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی شهر شهریار و مقایسه آن با متوسط عملکرد دانشآموزان پایه چهارم کل کشور
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
ملکی.مهدی
اولویت بندی و مقایسه مؤلفههای ششگانه ایدئولوژیهای برنامه درسی از منظر اعضای هیأت علمی دانشکدههای علوم تربیتی شهر تهران
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
موسوی.ستاره
بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
مهاجر.یحیی
مقایسه تأثیر روش تدریس حل مسأله با روش تدریس کاوشگری بر مهارتهای حل مسأله اجتماعی دانشآموزان دختر در درس علوم اجتماعی پایه پنجم ابتدایی
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
مهدی زاده.حسین
طراحی نرم افزار آموزشی علوم پنجم ابتدایی مبتنی بر فراشناخت و بررسی تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
مهرام.بهروز
جایگاه حل مسأله در تمرینهای کتابهای درسی علوم ابتدایی
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
میرزائیان.بهرام
رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
ن
نادری.عزت اله
تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
نادی.محمد علی
طراحی نرم افزار آموزشی علوم پنجم ابتدایی مبتنی بر فراشناخت و بررسی تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
ناصری جهرمی.رضا
ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره کارشناسی رشتههای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بر مبنای مدل چشم شایستگی
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
ناصری جهرمی.رضا
شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی معیاری مهارتهای تدریس اعضای هیأت علمی بر مبنای الگوی شغل و شاغل ـ مطالعه موردی: دانشگاه شیراز
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
نصرتی هشی.کمال
امکان سنجی و اولویت بندی رشتههای بین رشتهای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
نوروززاده.رضا
واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامههای درسی آموزش عالی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
نوروزی.رضا علی
میزان پاسخگویی محتوای برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه به نیازهای اجتماعی و عاطفی دانشآموزان
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]
ی
یار محمدیان.محمد حسین
آسیب شناسی برنامه درسی شیمی در دوره متوسطه با استفاده از تکنیک دلفی
[
دوره10,
شماره
38
- پاییزسال
1392]
یارمحمدیان.محمد حسین
ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده بین دانش آموز و معلم در مدارس هوشمند
[
دوره10,
شماره
36
- بهارسال
1392]
یارمحمدیان.محمدحسین
مطالعه امکان سنجی اجرای دوره آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان)
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1392]
یوسف زاده.محمد رضا
نظریه تربیتی و رویکرد برنامه درسی از منظر عملگرایی نوین
[
دوره10,
شماره
37
- تابستانسال
1392]