ا

  • ابوالحسن تنهایی.حسین تحلیل جامعه شناختی مطالبه گری داوران فوتبال ایران از منظر پارادایم تفسیری پرگمتیستی [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • الجدان.ضرغام طراحی مدل توسعه پایدار ورزش همگانی عراق: رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک گلیزری [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • اللهیاری.علی رضا ابعاد گردشگری ورزشی حلال در سواحل ایران (تحلیل کیفی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • امیر مظاهری.امیر مسعود تحلیل جامعه شناختی مطالبه گری داوران فوتبال ایران از منظر پارادایم تفسیری پرگمتیستی [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ب

  • بادامی.رخساره تدوین برنامه آموزشی مهارت روانی- اجتماعی والدین مبتنی بر رابطه والد و ورزشکار در فوتبالیست¬های نوجوان: یک مطالعه اقدام پژوهی [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • باقریان فرح آبادی.محسن نقش فوتبال در ابعاد اجتماعی و فرهنگی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • برقعی.سید هاشم طراحی مدل تربیت معلم تربیت بدنی: مبتنی بر رویکرد جامعه شناختی ورزش ایران [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

پ

  • پوریا. محمدرضا مدل آمیخته توسعه پایدار ورزش بدمینتون برمبنای انسجام اجتماعی در سطح نخبگان کشور [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ت

  • تجاری.فرشاد مدل تصویر برند فرهنگی اجتماعی ورزشکاران ایرانی: رویکرد الگوسازی سبک زندگی [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ج

  • جان جان.میلاد نقش فوتبال در ابعاد اجتماعی و فرهنگی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • جلالی.خسرو طراحی مدل توسعه پایدار ورزش همگانی عراق: رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک گلیزری [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ح

  • حاجی انزهایی.سیده زهرا ابعاد گردشگری ورزشی حلال در سواحل ایران (تحلیل کیفی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حسن پور.مهران تاثیر اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با نقش میانجی نگرش به تبلیغ [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حسین. علی عباس مدل توسعه ورزش سالمندی عراق: مطالعه کیفی نظریه زمینه ای [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

خ

  • خبیری.کاوه مدل آمیخته توسعه پایدار ورزش بدمینتون برمبنای انسجام اجتماعی در سطح نخبگان کشور [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • خداپرست.محبوبه مروری بر شاخص های موثر برندسازی ملی با رویکرد جامعه شناختی ورزشی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • خلیلی امین.سید مجید تحلیل جامعه شناختی مطالبه گری داوران فوتبال ایران از منظر پارادایم تفسیری پرگمتیستی [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

د

  • دست برحق.حسین ارائه مدل عوامل موثر بر بروز فساد در باشگاه‌های فوتبال دسته اول‌ایران با رویکرد گراندد تئوری [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • دست برحق.حسین کارکردهای ورزش در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ر

  • رجبی.وحید ارائه الگوی حکمرانی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران : رویکرد پیش آیندها و ‌پیامدهای اجتماعی شرایط تحریم [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ز

  • زارعی.علی مدل تصویر برند فرهنگی اجتماعی ورزشکاران ایرانی: رویکرد الگوسازی سبک زندگی [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

س

  • سجادی هزاوه.سیدحمید ابعاد گردشگری ورزشی حلال در سواحل ایران (تحلیل کیفی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • سلطان حسینی.محمد ارائه الگوی حکمرانی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران : رویکرد پیش آیندها و ‌پیامدهای اجتماعی شرایط تحریم [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ش

  • شجاعی.وحید مدل توسعه ورزش سالمندی عراق: مطالعه کیفی نظریه زمینه ای [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شهولی کوه شوری.جواد تجارت الکترونیک و شکل‌دهی رفتار مصرف‌کنندگان ورزشی: رویکردی جامعه‌شناختی به فرهنگ مصرف و هویت ورزشی در عصر دیجیتال [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • شیخعلی زاده.محبوب تاثیر اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با نقش میانجی نگرش به تبلیغ [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ص

ط

  • طهماسبی.محمد جواد کارکردهای ورزش در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ع

  • عسکری.احمدرضا طراحی مدل تربیت معلم تربیت بدنی: مبتنی بر رویکرد جامعه شناختی ورزش ایران [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

غ

  • غانم عبدالغانی.علی طراحی مدل توسعه پایدار ورزش همگانی عراق: رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک گلیزری [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ف

  • فرهادی. حسن تاثیر اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با نقش میانجی نگرش به تبلیغ [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • فیروزی.هومن ارائه مدل ظرفیت‌های جامعه شناختی دیپلماسی ورزشی ایران: رویکرد توسعه پایدار [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ق

  • قدیمی.بهرام مدل آمیخته توسعه پایدار ورزش بدمینتون برمبنای انسجام اجتماعی در سطح نخبگان کشور [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

گ

  • گودرزی.مهناز ارائه مدل ظرفیت‌های جامعه شناختی دیپلماسی ورزشی ایران: رویکرد توسعه پایدار [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

م

  • مستحفظیان.مینا ارائه الگوی حکمرانی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران : رویکرد پیش آیندها و ‌پیامدهای اجتماعی شرایط تحریم [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • مشکاتی.زهره تدوین برنامه آموزشی مهارت روانی- اجتماعی والدین مبتنی بر رابطه والد و ورزشکار در فوتبالیست¬های نوجوان: یک مطالعه اقدام پژوهی [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • مشکل گشا.الهام طراحی مدل تربیت معلم تربیت بدنی: مبتنی بر رویکرد جامعه شناختی ورزش ایران [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • مشکل گشا.الهام تجارت الکترونیک و شکل‌دهی رفتار مصرف‌کنندگان ورزشی: رویکردی جامعه‌شناختی به فرهنگ مصرف و هویت ورزشی در عصر دیجیتال [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • مطر.میثم جبار مدل توسعه ورزش سالمندی عراق: مطالعه کیفی نظریه زمینه ای [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • معصومیان.آیدا ارائه مدل عوامل موثر بر بروز فساد در باشگاه‌های فوتبال دسته اول‌ایران با رویکرد گراندد تئوری [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • منشئی.لعبت تجارت الکترونیک و شکل‌دهی رفتار مصرف‌کنندگان ورزشی: رویکردی جامعه‌شناختی به فرهنگ مصرف و هویت ورزشی در عصر دیجیتال [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • مولوی نیا.شیوا تدوین برنامه آموزشی مهارت روانی- اجتماعی والدین مبتنی بر رابطه والد و ورزشکار در فوتبالیست¬های نوجوان: یک مطالعه اقدام پژوهی [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ن

  • نادریان جهرمی.مسعود ارائه مدل عوامل موثر بر بروز فساد در باشگاه‌های فوتبال دسته اول‌ایران با رویکرد گراندد تئوری [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نادریان جهرمی.مسعود کارکردهای ورزش در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • نظری.رسول طراحی مدل توسعه پایدار ورزش همگانی عراق: رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک گلیزری [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • نقشبندی.سید صلاح الدین نقش فوتبال در ابعاد اجتماعی و فرهنگی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نقوی. فروغ مدل تصویر برند فرهنگی اجتماعی ورزشکاران ایرانی: رویکرد الگوسازی سبک زندگی [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]