ابوالحسن تنهایی.حسین
تحلیل جامعه شناختی مطالبه گری داوران فوتبال ایران از منظر پارادایم تفسیری پرگمتیستی
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
احمدی.سیروس
ارائه مدل اثر فعالیت های فرهنگی اجتماعی بازاریابی بر وفاداری به خدمات ورزشی سازمان ورزشی شهرداری اصفهان : نقش میانجیگری ارزش درک شده و رضایت مندی مشتریان
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
استکی.محسن
نقش اخلاق حرفه¬ای بر خودکارآمدی و عملکرد مربیان تیم¬های پایه والیبال
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
افشارزاده.رمضانعلی
ارائه مدل آمیخته حق رشد با رویکرد تعالی بخشی فرهنگی فوتبالیستهای حرفه ای ایران
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
الجدان.ضرغام
طراحی مدل توسعه پایدار ورزش همگانی عراق: رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک گلیزری
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
اللهیاری.علی رضا
ابعاد گردشگری ورزشی حلال در سواحل ایران (تحلیل کیفی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
امیر حسینی.سید احسان
ترسیم نقشه ذهنی مدیران ورزشی از مفهوم اقتصاد رفتاری برای ارتقای رشد مثبت جوانان
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
امیر مظاهری.امیر مسعود
تحلیل جامعه شناختی مطالبه گری داوران فوتبال ایران از منظر پارادایم تفسیری پرگمتیستی
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
اورلی.امیر
شناسایی ذهنیت خبرگان در خصوص عوامل جامعه شناختی پیش برنده بهره وری سرمایه های انسانی در ورزش
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
ب
بادامی.رخساره
تدوین برنامه آموزشی مدیریت رفتار والدین مبتنی بر رابطه والد و ورزشکار فوتبالیست¬های نوجوان: یک مطالعه اقدام پژوهانه
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
حاجی انزهایی.سیده زهرا
ابعاد گردشگری ورزشی حلال در سواحل ایران (تحلیل کیفی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حامی.محمد
ارائه مدل آمیخته حق رشد با رویکرد تعالی بخشی فرهنگی فوتبالیستهای حرفه ای ایران
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
حسن پور.مهران
تاثیر اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با نقش میانجی نگرش به تبلیغ
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حسین. علی عباس
مدل توسعه ورزش سالمندی عراق: مطالعه کیفی نظریه زمینه ای
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
خ
خبیری.کاوه
مدل آمیخته توسعه پایدار ورزش بدمینتون برمبنای انسجام اجتماعی در سطح نخبگان کشور
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
خداپرست.محبوبه
مروری بر شاخص های موثر برندسازی ملی با رویکرد جامعه شناختی ورزشی
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
خلیلی امین.سید مجید
تحلیل جامعه شناختی مطالبه گری داوران فوتبال ایران از منظر پارادایم تفسیری پرگمتیستی
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
خیاط مقدم.سعید
شناسایی ذهنیت خبرگان در خصوص عوامل جامعه شناختی پیش برنده بهره وری سرمایه های انسانی در ورزش
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
د
دست برحق.حسین
کارکردهای ورزش در ارتقای جایگاه بینالمللی ایران
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
دست برحق.حسین
ارائه مدل عوامل موثر بر بروز فساد در باشگاههای فوتبال دسته اولایران با رویکرد گراندد تئوری
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ر
رجبی.وحید
ارائه الگوی حکمرانی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران : رویکرد پیش آیندها و پیامدهای اجتماعی شرایط تحریم
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
رشیدپور.علی
طراحی الگوي چالش های فرهنگی و اجتماعی حضور زنان در ورزشگاه ها
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
ز
زارعی.علی
مدل تصویر برند فرهنگی اجتماعی ورزشکاران ایرانی: رویکرد الگوسازی سبک زندگی
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
زمانی نوکاابادی.علیرضا
نقش اخلاق حرفه¬ای بر خودکارآمدی و عملکرد مربیان تیم¬های پایه والیبال
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
س
ساعت چیان.وحید
شناسایی ذهنیت خبرگان در خصوص عوامل جامعه شناختی پیش برنده بهره وری سرمایه های انسانی در ورزش
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
سجادی هزاوه.سیدحمید
ابعاد گردشگری ورزشی حلال در سواحل ایران (تحلیل کیفی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سلطان حسینی.محمد
ارائه الگوی حکمرانی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران : رویکرد پیش آیندها و پیامدهای اجتماعی شرایط تحریم
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
سید عالی نژاد.آزاده
ارائه مدل اثر فعالیت های فرهنگی اجتماعی بازاریابی بر وفاداری به خدمات ورزشی سازمان ورزشی شهرداری اصفهان : نقش میانجیگری ارزش درک شده و رضایت مندی مشتریان
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
ش
شجاعی.وحید
مدل توسعه ورزش سالمندی عراق: مطالعه کیفی نظریه زمینه ای
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
شجاعی.وحید
ارائه مدل آمیخته حق رشد با رویکرد تعالی بخشی فرهنگی فوتبالیستهای حرفه ای ایران
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
شهولی کوه شوری.جواد
تجارت الکترونیک و شکلدهی رفتار مصرفکنندگان ورزشی: رویکردی جامعهشناختی به فرهنگ مصرف و هویت ورزشی در عصر دیجیتال
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
شیخعلی زاده.محبوب
تاثیر اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با نقش میانجی نگرش به تبلیغ
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ص
صادقی. مهرداد
طراحی الگوي چالش های فرهنگی و اجتماعی حضور زنان در ورزشگاه ها
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
صفانیا.علی محمد
تبیین چارچوب آماده سازی فرهنگی قهرمانان ورزشی به عنوان الگوی اجتماعی با رویکرد داده کاوی
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
صفانیا.علی محمد
نقش فوتبال در ابعاد اجتماعی و فرهنگی
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ط
طالب پور.مهدی
شناسایی ذهنیت خبرگان در خصوص عوامل جامعه شناختی پیش برنده بهره وری سرمایه های انسانی در ورزش
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
طهماسبی.محمد جواد
کارکردهای ورزش در ارتقای جایگاه بینالمللی ایران
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ع
عسکری.احمدرضا
طراحی مدل تربیت معلم تربیت بدنی: مبتنی بر رویکرد جامعه شناختی ورزش ایران
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
غ
غانم عبدالغانی.علی
طراحی مدل توسعه پایدار ورزش همگانی عراق: رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک گلیزری
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ف
فراهانی.ابوالفضل
تبیین چارچوب آماده سازی فرهنگی قهرمانان ورزشی به عنوان الگوی اجتماعی با رویکرد داده کاوی
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
فرهادی. حسن
تاثیر اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با نقش میانجی نگرش به تبلیغ
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
فولادی.رضا
طراحی الگوي چالش های فرهنگی و اجتماعی حضور زنان در ورزشگاه ها
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
فیروزی.هومن
ارائه مدل ظرفیتهای جامعه شناختی دیپلماسی ورزشی ایران: رویکرد توسعه پایدار
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ق
قدیمی.بهرام
مدل آمیخته توسعه پایدار ورزش بدمینتون برمبنای انسجام اجتماعی در سطح نخبگان کشور
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
قزوینه.محمد حسین
ارائه مدل اثر فعالیت های فرهنگی اجتماعی بازاریابی بر وفاداری به خدمات ورزشی سازمان ورزشی شهرداری اصفهان : نقش میانجیگری ارزش درک شده و رضایت مندی مشتریان
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
ک
کردوانی.لاله
تبیین چارچوب آماده سازی فرهنگی قهرمانان ورزشی به عنوان الگوی اجتماعی با رویکرد داده کاوی
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
گ
گودرزی.مهناز
ارائه مدل ظرفیتهای جامعه شناختی دیپلماسی ورزشی ایران: رویکرد توسعه پایدار
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ل
لطفی. غلامعلی
ترسیم نقشه ذهنی مدیران ورزشی از مفهوم اقتصاد رفتاری برای ارتقای رشد مثبت جوانان
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
محمدخانی.جواد
شناسایی ذهنیت خبرگان در خصوص عوامل جامعه شناختی پیش برنده بهره وری سرمایه های انسانی در ورزش
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
محمدی. پویا
ارائه مدل اثر فعالیت های فرهنگی اجتماعی بازاریابی بر وفاداری به خدمات ورزشی سازمان ورزشی شهرداری اصفهان : نقش میانجیگری ارزش درک شده و رضایت مندی مشتریان
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
محمدی.سردار
ترسیم نقشه ذهنی مدیران ورزشی از مفهوم اقتصاد رفتاری برای ارتقای رشد مثبت جوانان
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
مرادی.مهرداد
ترسیم نقشه ذهنی مدیران ورزشی از مفهوم اقتصاد رفتاری برای ارتقای رشد مثبت جوانان
[
دوره5,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
مستحفظیان.مینا
ارائه الگوی حکمرانی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران : رویکرد پیش آیندها و پیامدهای اجتماعی شرایط تحریم
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
مشکاتی.زهره
تدوین برنامه آموزشی مدیریت رفتار والدین مبتنی بر رابطه والد و ورزشکار فوتبالیست¬های نوجوان: یک مطالعه اقدام پژوهانه
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
مشکل گشا.الهام
طراحی مدل تربیت معلم تربیت بدنی: مبتنی بر رویکرد جامعه شناختی ورزش ایران
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
مشکل گشا.الهام
تجارت الکترونیک و شکلدهی رفتار مصرفکنندگان ورزشی: رویکردی جامعهشناختی به فرهنگ مصرف و هویت ورزشی در عصر دیجیتال
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
مطر.میثم جبار
مدل توسعه ورزش سالمندی عراق: مطالعه کیفی نظریه زمینه ای
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
معصومیان.آیدا
ارائه مدل عوامل موثر بر بروز فساد در باشگاههای فوتبال دسته اولایران با رویکرد گراندد تئوری
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
منشئی.لعبت
تجارت الکترونیک و شکلدهی رفتار مصرفکنندگان ورزشی: رویکردی جامعهشناختی به فرهنگ مصرف و هویت ورزشی در عصر دیجیتال
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
مولوی نیا.شیوا
تدوین برنامه آموزشی مدیریت رفتار والدین مبتنی بر رابطه والد و ورزشکار فوتبالیست¬های نوجوان: یک مطالعه اقدام پژوهانه
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ن
نادریان جهرمی.مسعود
کارکردهای ورزش در ارتقای جایگاه بینالمللی ایران
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
نادریان جهرمی.مسعود
ارائه مدل عوامل موثر بر بروز فساد در باشگاههای فوتبال دسته اولایران با رویکرد گراندد تئوری
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نظری.رسول
طراحی مدل توسعه پایدار ورزش همگانی عراق: رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک گلیزری
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]