هدف: از‎ ‎این پژوهش،‎ ‎بررسی‎ ‎رابطه، ارتباطات‎ ‎دهان‎ ‎به‎ ‎دهان‎ ‎مشتریان‎ ‎بر‎ ‎خرید گوشی داخلی‎(GLX G5) ‎است. روش: این‎ ‎پژوهش‎ ‎در‎ ‎شهراصفهان و در مورد گوشی GL چکیده کامل
هدف: از‎ ‎این پژوهش،‎ ‎بررسی‎ ‎رابطه، ارتباطات‎ ‎دهان‎ ‎به‎ ‎دهان‎ ‎مشتریان‎ ‎بر‎ ‎خرید گوشی داخلی‎(GLX G5) ‎است. روش: این‎ ‎پژوهش‎ ‎در‎ ‎شهراصفهان و در مورد گوشی GLX G5‎ انجام‎ ‎شده است. ‎ ‎جامعه ی آماری‎ ‎پژوهش،‎ ‎خریداران متقاضیان(خرید گوشی) ‎ ‎در‎ ‎شهر‎ ‎اصفهان‎ ‎است‎ ‎و روش‎ ‎نمونه گیری‎ ‎خوشه ای‎ ‎بوده‎ ‎است. با توجه به نامتناهی بودن تعداد نمونه، این تعداد با استفاده از جدول کرجسی - مورگان بالغ بر 720 نفر می باشد. ( مقادیر آلفای کرون باخ،کل رایطه ( r ) برابر با 927/0می باشد).یافته ها: در این راستا 5 فرضیه(ارتباطات دهان به دهان به عنوان منبع اصلی متخصص بودن منبع اطلاعات مشابهت خود با منبع اطلاعات- رسیک کارکردی ریسک روان شناختی) به وجود آمد، که تمامی فرضیات مورد تایید قرار گرفتند. نتیجه گیری: نتایج‎ ‎حاکی از آن‎ ‎است‎ ‎که‎ ‎ارتباطات‎ ‎دهان‎ ‎به‎ ‎دهان مشتریان‎ ‎یکی از منابع اصلی و رابطه دار در تامین اطلاعات برای متقاضیان خرید گوشی می باشد‎ .‎همچنین،‎ ‎استنباط‎ ‎از‎ ‎تخصص‎ ‎منبع‎ ‎اطلاعات‎ ‎و‎ ‎شباهت‎ ‎او‎ ‎با‎ ‎گیرنده‎ ‎اطلاعات،‎ ‎میزان‎ ‎رابطه‎ ‎این اطلاعات‎ ‎را‎ ‎تحت‎ ‎الشعاع‎ ‎قرار‎ ‎می‎ ‎دهد. ‎ ‎در‎ ‎این‎ ‎رابطه‎ ‎ریسک‎ ‎کارکردی‎ ‎محصول،‎ ‎اهمیت تخصص‎ ‎و‎ ‎ریسک‎ ‎روانشناختی،‎ ‎اهمیت‎ ‎تشابه‎ ‎منبع‎ ‎با‎ ‎گیرنده‎ ‎پیام‎ ‎را‎ ‎تعدیل‎ ‎میکنند‎.‎
پرونده مقاله
هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر ارتباطات دهان به دهان مشتریان بر خرید گوشی تولید داخلی(GLX G5) است. روش: این پژوهش در شهر اصفهان و در مورد گوشی GLX G5 انجام شده است. جامعهی آماری پژوهش، متقاضیان(خرید گوشی) در شهر اصفهان است و روش نمونهگیری خوشهای بوده است. با توجه به ن چکیده کامل
هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر ارتباطات دهان به دهان مشتریان بر خرید گوشی تولید داخلی(GLX G5) است. روش: این پژوهش در شهر اصفهان و در مورد گوشی GLX G5 انجام شده است. جامعهی آماری پژوهش، متقاضیان(خرید گوشی) در شهر اصفهان است و روش نمونهگیری خوشهای بوده است. با توجه به نامتناهی بودن تعداد نمونه، این تعداد با استفاده از جدول کرجسی - مورگان بالغ بر 720 نفر میباشد. پایایی پرسشنامههای ارتباطات دهانبهدهان و تمایلخریدگوشیGLX G5، توسط آزمون آلفایکرونباخ مورد ارزیابی و میزان آن به ترتیب برابر با 0.866 و 0.834 میباشد که میزان آن قابل قبول و بسیارخوب است. یافته ها: در این راستا 5 فرضیه(ارتباطات دهان به دهان به عنوان منبع اصلی متخصص بودن منبع اطلاعات مشابهت خود با منبع اطلاعات- رسیک کارکردی ریسک روان شناختی) به وجود آمد، که تمامی فرضیات مورد تایید قرار گرفتند. نتیجه گیری: نتایج حاکی از آن است که ارتباطات دهان به دهان مشتریان یکی از منابع اصلی و تاثیرگذار در تامین اطلاعات برای متقاضیان خرید گوشی می باشد .همچنین، استنباط از تخصص منبع اطلاعات و شباهت او با گیرنده اطلاعات، میزان تاثیر این اطلاعات را تحت الشعاع قرار می دهد. در این تاثیر ریسک کارکردی محصول، اهمیت تخصص و ریسک روانشناختی، اهمیت تشابه منبع با گیرنده پیام را تعدیل میکنند.
پرونده مقاله
هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر ارتباطات دهان به دهان مشتریان بر خرید گوشی تولید داخلی (GLX G5) است. روش: اینپژوهش در شهر اصفهان و در مورد گوشی GLX G5 انجام شده است. جامعه ی آماری پژوهش، متقاضیان (خرید گوشی) درشهر اصفهان است و روش نمونه گیری خوشه ای بوده است. با توجه به ن چکیده کامل
هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر ارتباطات دهان به دهان مشتریان بر خرید گوشی تولید داخلی (GLX G5) است. روش: اینپژوهش در شهر اصفهان و در مورد گوشی GLX G5 انجام شده است. جامعه ی آماری پژوهش، متقاضیان (خرید گوشی) درشهر اصفهان است و روش نمونه گیری خوشه ای بوده است. با توجه به نامتناهی بودن تعداد نمونه، این تعداد با استفاده ازجدول کرجسی- مورگان بالغ بر 720 نفر می باشد. پایایی پرسش نامه های ارتباطات دهان به دهان و تمایل خریدگوشیGLX G5، توسط آزمون آلفای کرون باخ مورد ارزیابی و میزان آن به ترتیب برابر با 866/0 و 834/0 می باشد که میزان آن قابل قبول وبسیار خوب است. یافته ها: در این راستا 5 فرضیه (ارتباطات دهان به دهان به عنوان منبع اصلی متخصص بودن منبع اطلاعات مشابهت خود با منبع اطلاعات- رسیک کارکردی ریسک روان شناختی) به وجود آمد، که تمامی فرضیات مورد تایید قرار گرفتند. نتیجه گیری: نتایج حاکی از آن است که ارتباطات دهان به دهان مشتریان یکی از منابع اصلی و تاثیرگذار در تامین اطلاعات برای متقاضیان خرید گوشی می باشد .همچنین، استنباط از تخصص منبع اطلاعات و شباهت او با گیرنده اطلاعات، میزان تاثیر این اطلاعات را تحت الشعاع قرار می دهد. در این تاثیر ریسک کارکردی محصول، اهمیت تخصص و ریسک روانشناختی، اهمیت تشابه منبع با گیرنده پیام را تعدیل می کنند.
پرونده مقاله
سکوی نشر دانش
سند یا سکوی نشر دانش ،سامانه ای جهت مدیریت حوزه علمی و پژوهشی نشریات دانشگاه آزاد می باشد