فهرست مقالات احسان نامدار جویمی


  • مقاله

    1 - بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی ‏(مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 ‎‏ از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان)‏
    مدیریت بازاریابی , شماره 4 , سال 1 , پاییز 1397
    هدف: از‎ ‎این پژوهش،‎ ‎بررسی‎ ‎رابطه، ارتباطات‎ ‎دهان‎ ‎به‎ ‎دهان‎ ‎مشتریان‎ ‎بر‎ ‎خرید گوشی داخلی‎(GLX G5) ‎است. روش: این‎ ‎پژوهش‎ ‎در‎ ‎شهراصفهان و در مورد گوشی GL چکیده کامل
    هدف: از‎ ‎این پژوهش،‎ ‎بررسی‎ ‎رابطه، ارتباطات‎ ‎دهان‎ ‎به‎ ‎دهان‎ ‎مشتریان‎ ‎بر‎ ‎خرید گوشی داخلی‎(GLX G5) ‎است. روش: این‎ ‎پژوهش‎ ‎در‎ ‎شهراصفهان و در مورد گوشی GLX G5‎ انجام‎ ‎شده است. ‎ ‎جامعه ی آماری‎ ‎پژوهش،‎ ‎خریداران متقاضیان(خرید گوشی) ‎ ‎در‎ ‎شهر‎ ‎اصفهان‎ ‎است‎ ‎و روش‎ ‎نمونه گیری‎ ‎خوشه ای‎ ‎بوده‎ ‎است. با توجه به نامتناهی بودن تعداد نمونه، این تعداد با استفاده از جدول کرجسی - مورگان بالغ بر 720 نفر می باشد. ( مقادیر آلفای کرون باخ،کل رایطه ( r ) برابر با 927/0می باشد).یافته ها: در این راستا 5 فرضیه(ارتباطات دهان به دهان به عنوان منبع اصلی متخصص بودن منبع اطلاعات مشابهت خود با منبع اطلاعات- رسیک کارکردی ریسک روان شناختی) به وجود آمد، که تمامی فرضیات مورد تایید قرار گرفتند. نتیجه گیری: نتایج‎ ‎حاکی از آن‎ ‎است‎ ‎که‎ ‎ارتباطات‎ ‎دهان‎ ‎به‎ ‎دهان مشتریان‎ ‎یکی از منابع اصلی و رابطه دار در تامین اطلاعات برای متقاضیان خرید گوشی می باشد‎ .‎همچنین،‎ ‎استنباط‎ ‎از‎ ‎تخصص‎ ‎منبع‎ ‎اطلاعات‎ ‎و‎ ‎شباهت‎ ‎او‎ ‎با‎ ‎گیرنده‎ ‎اطلاعات،‎ ‎میزان‎ ‎رابطه‎ ‎این اطلاعات‎ ‎را‎ ‎تحت‎ ‎الشعاع‎ ‎قرار‎ ‎می‎ ‎دهد. ‎ ‎در‎ ‎این‎ ‎رابطه‎ ‎ریسک‎ ‎کارکردی‎ ‎محصول،‎ ‎اهمیت تخصص‎ ‎و‎ ‎ریسک‎ ‎روانشناختی،‎ ‎اهمیت‎ ‎تشابه‎ ‎منبع‎ ‎با‎ ‎گیرنده‎ ‎پیام‎ ‎را‎ ‎تعدیل‎ ‎میکنند‎.‎ پرونده مقاله

  • مقاله

    2 - بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی (مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان)
    مدیریت بازاریابی , شماره 4 , سال 1 , پاییز 1397
    هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر ارتباطات دهان به دهان مشتریان بر خرید گوشی تولید داخلی(GLX G5) است. روش: این پژوهش در شهر اصفهان و در مورد گوشی GLX G5 انجام شده است. جامعه‌ی آماری پژوهش، متقاضیان(خرید گوشی) در شهر اصفهان است و روش نمونه‌گیری خوشه‌ای بوده است. با توجه به ن چکیده کامل
    هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر ارتباطات دهان به دهان مشتریان بر خرید گوشی تولید داخلی(GLX G5) است. روش: این پژوهش در شهر اصفهان و در مورد گوشی GLX G5 انجام شده است. جامعه‌ی آماری پژوهش، متقاضیان(خرید گوشی) در شهر اصفهان است و روش نمونه‌گیری خوشه‌ای بوده است. با توجه به نامتناهی بودن تعداد نمونه، این تعداد با استفاده از جدول کرجسی - مورگان بالغ بر 720 نفر می‌باشد. پایایی پرسش‌نامه‌های ارتباطات دهان‌به‌دهان و تمایل‌خریدگوشیGLX G5، توسط آزمون آلفای‌کرون‌باخ مورد ارزیابی و میزان آن به ترتیب برابر با 0.866 و 0.834 می‌باشد که میزان آن قابل قبول و بسیارخوب است. یافته ها: در این راستا 5 فرضیه(ارتباطات دهان به دهان به عنوان منبع اصلی متخصص بودن منبع اطلاعات مشابهت خود با منبع اطلاعات- رسیک کارکردی ریسک روان شناختی) به وجود آمد، که تمامی فرضیات مورد تایید قرار گرفتند. نتیجه گیری: نتایج حاکی از آن است که ارتباطات دهان به دهان مشتریان یکی از منابع اصلی و تاثیرگذار در تامین اطلاعات برای متقاضیان خرید گوشی می باشد .همچنین، استنباط از تخصص منبع اطلاعات و شباهت او با گیرنده اطلاعات، میزان تاثیر این اطلاعات را تحت الشعاع قرار می دهد. در این تاثیر ریسک کارکردی محصول، اهمیت تخصص و ریسک روانشناختی، اهمیت تشابه منبع با گیرنده پیام را تعدیل میکنند. پرونده مقاله

  • مقاله

    3 - بررسی ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی GLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان
    مدیریت بازاریابی , شماره 29 , سال 10 , زمستان 1394
    هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر ارتباطات دهان به دهان مشتریان بر خرید گوشی تولید داخلی (GLX G5) است. روش: اینپژوهش در شهر اصفهان و در مورد گوشی GLX G5 انجام شده است. جامعه ی آماری پژوهش، متقاضیان (خرید گوشی) درشهر اصفهان است و روش نمونه گیری خوشه ای بوده است. با توجه به ن چکیده کامل
    هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر ارتباطات دهان به دهان مشتریان بر خرید گوشی تولید داخلی (GLX G5) است. روش: اینپژوهش در شهر اصفهان و در مورد گوشی GLX G5 انجام شده است. جامعه ی آماری پژوهش، متقاضیان (خرید گوشی) درشهر اصفهان است و روش نمونه گیری خوشه ای بوده است. با توجه به نامتناهی بودن تعداد نمونه، این تعداد با استفاده ازجدول کرجسی- مورگان بالغ بر 720 نفر می باشد. پایایی پرسش نامه های ارتباطات دهان به دهان و تمایل خریدگوشیGLX G5، توسط آزمون آلفای کرون باخ مورد ارزیابی و میزان آن به ترتیب برابر با 866/0 و 834/0 می باشد که میزان آن قابل قبول وبسیار خوب است. یافته ها: در این راستا 5 فرضیه (ارتباطات دهان به دهان به عنوان منبع اصلی متخصص بودن منبع اطلاعات مشابهت خود با منبع اطلاعات- رسیک کارکردی ریسک روان شناختی) به وجود آمد، که تمامی فرضیات مورد تایید قرار گرفتند. نتیجه گیری: نتایج حاکی از آن است که ارتباطات دهان به دهان مشتریان یکی از منابع اصلی و تاثیرگذار در تامین اطلاعات برای متقاضیان خرید گوشی می باشد .همچنین، استنباط از تخصص منبع اطلاعات و شباهت او با گیرنده اطلاعات، میزان تاثیر این اطلاعات را تحت الشعاع قرار می دهد. در این تاثیر ریسک کارکردی محصول، اهمیت تخصص و ریسک روانشناختی، اهمیت تشابه منبع با گیرنده پیام را تعدیل می کنند. پرونده مقاله