فهرست مقالات امیرهوشنگ میرزامحمدی


  • مقاله

    1 - بررسی کارآمدی بازاریابی اینترنتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
    مدیریت بازاریابی , شماره 5 , سال 3 , پاییز 1387
    به کارگیری ابزارها و روش های نوین فن آوری اطلاعات، امکانات و تسهیلات جدید ی را در زمینهبازاریابی فرا روی شرکت ها قرار داده است. به طوری که بهره گیری از اینترنت در عرصه بازاریابی،پویایی، کاهش هزینه، افزایش سرعت و توسعه میزان اثرگذاری تبلیغات و بازاریابی را به دنبال داشته چکیده کامل
    به کارگیری ابزارها و روش های نوین فن آوری اطلاعات، امکانات و تسهیلات جدید ی را در زمینهبازاریابی فرا روی شرکت ها قرار داده است. به طوری که بهره گیری از اینترنت در عرصه بازاریابی،پویایی، کاهش هزینه، افزایش سرعت و توسعه میزان اثرگذاری تبلیغات و بازاریابی را به دنبال داشتهاست. در سال های اخیر رشد و توسعه استفاده از اینترنت در صنایع و بنگاه های اقتصادی، افزایش حج مفروش و کاهش هزینه های عملیاتی و تبلیغات را برای آنها به ارمغان آورده است. با توجه به اهمیت اینموضوع، در تحقیق پیش رو، شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از منظر بهره گیری ازاینترنت در بازاریابی محصولات و خدمات و میزان تاثیرگذاری آن در کاهش هزینه های عملیاتی، افزایشفروش و نهایتا سوددهی آنها مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج حاکی از آن است که اطلاع رسانی باابزارهای تجارت الکترونیک، افزایش حجم فروش و هزینه های عملیاتی شرکت های مورد بررسی را بهدنبال داشته است. علی رغم افزایش هزینه های عملیاتی شرکت ها، سود دهی آن ها بیشتر شده که بیانگرافزایش درآمد بیش از افزایش هزینه های عملیاتی است. پرونده مقاله