فهرست مقالات لیلا نیرومند مقاله 1 - بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی لیلا نیرومند سمیه تاجیک اسماعیلی نازنین ملکیان سبیکه شاه کوهی مطالعات رسانه ای , شماره 2 , سال 7 , تابستان 1391 مقاله 2 - بررسی رابطه بین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان (مورد مطالعه: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واقع در استان تهران) لیلا نیرومند مطالعات رسانه ای , شماره 2 , سال 8 , تابستان 1392 مقاله 3 - اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (استان تهران) لیلا نیرومند مطالعات رسانه ای , شماره 5 , سال 8 , زمستان 1392 مقاله 4 - میزان تاثیر گذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرف گرایی مخاطبان لیلا نیرومند مطالعات رسانه ای , شماره 1 , سال 7 , بهار 1391 مقاله 5 - بررسی نقش رسانه های جمعی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به هدفمندی یارانه ها لیلا نیرومند سمیه تاجیک اسماعیلی هومن الوندی مطالعات رسانه ای , شماره 2 , سال 6 , تابستان 1390 مقاله 6 - رسانه ها و روش های نوین مشارکت شهروندی لیلا نیرومند عارف واحد ناوان مطالعات رسانه ای , شماره 1 , سال 6 , بهار 1390