فهرست مقالات داود لطفی سدهی


  • مقاله

    1 - استراتژی‌های پایدار برای رویدادهای ورزش دانش‌آموزی مبتنی بر منطق فازی
    مدیریت دانش در ورزش , شماره 10 , سال 4 , بهار 1403
    پژوهش حاضر باهدف استراتژی‌های پایدار برای رویدادهای ورزش دانش‌آموزی مبتنی بر منطق فازی انجام شد. این پژوهش به لحاظ هدف از نوع کاربردی و به لحاظ روش اجرا پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش در بخش کیفی شامل مدیران ورزش دانش‌آموزی وزارت آموزش‌وپرورش، مدیران فدراسیون ورزش دانش‌ چکیده کامل
    پژوهش حاضر باهدف استراتژی‌های پایدار برای رویدادهای ورزش دانش‌آموزی مبتنی بر منطق فازی انجام شد. این پژوهش به لحاظ هدف از نوع کاربردی و به لحاظ روش اجرا پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش در بخش کیفی شامل مدیران ورزش دانش‌آموزی وزارت آموزش‌وپرورش، مدیران فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، اساتید مدیریت ورزشی باسابقه پژوهش در ورزش دانش‌آموزی و مسئولان تربیت‌بدنی وزارت آموزش‌وپرورش می‌باشند که به روش گلوله برفی تا مرز اشباع بررسی شد. در بخش کمی شامل مدیران ورزش دانش‌آموزی وزارت آموزش‌وپرورش، مدیران و کارشناسان فدراسیون ورزش دانشگاهی، مدیران تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش استان‌ها و مربیان و مسئولان تیم‌های ورزشی دانش‌آموزی می‌باشند که درمجموع 425 نفر می‌باشند و بر اساس جدول مورگان تعداد 310 نفر به‌عنوان نمونه آماری ارزیابی شد. برای گرداوری اطلاعات موردنیاز از ابزارهای مصاحبه نیمه ساختاریافته با خبرگان و پرسشنامه جهت تدوین سناریوهای ورزش دانش‌آموزی استفاده شد. جهت تعیین روایی 10 تن از اساتید مدیریت ورزشی نظرخواهی شد و تحلیل عاملی مورداستفاده قرار گرفت و پایایی ابزار با استفاده از روش الفای کرونباخ تعیین شد که برابر با 90/0 می‌باشد. یافته‌های پژوهش نشان داد بر اساس منطق فازی حمایت مالی و تجهیزات اثرات متقابلی دارند و مهم‌ترین ارکان توسعه رویدادهای ورزش دانش‌آموزی می‌باشند. پرونده مقاله