فهرست مقالات وحیدرضا میرابی مقاله 1 - طراحی مدل ارزش ویژه برند و پیش بینی روند آینده در شرکت بیمه البرز با استفاده از رویکرد پویایی شناسی سیستم سمیه شافعی ها عباس صالح اردستانی محمدعلی افشارکاظمی وحیدرضا میرابی آینده پژوهی مدیریت , شماره 113 , سال 29 , تابستان 1397 مقاله 2 - شناسایی شاخص های الگوی مدیریت چرخه عمر ،جهت توسعه خدمات بانکی (مطالعه موردی: بانک پارسیان) سمیرا شفائی وحید رضا میرابی اسماعیل حسن پور محمدحسین رنجبر دانش سرمایهگذاری , شماره 4 , سال 10 , پاییز 1400 مقاله 3 - طراحی مدل کیفی ارتباطات بازاریابی یکپارچه برای بانک های تخصصی در ایران هادی کمرئی وحید رضا میرابی اسماعیل حسن پور قروقچی فرهاد حنیفی دانش سرمایهگذاری , شماره 1 , سال 12 , بهار 1402 مقاله 4 - مدل رتبه بندی اعتباری مشتریان بر پایه چرخه عمر و نسبتهای مالی: رویکرد تحلیل ممیزی عبدالرضا ولی الهی وحید رضا میرابی محمد حسین رنجبر دانش سرمایهگذاری , شماره 2 , سال 12 , تابستان 1402 مقاله 5 - Providing a Comprehensive Branding Pattern for Organic Product with a Sensory Marketing Approach 20.1001.1.23222301.2019.5.4.11.8 Bentolhoda Kohanzahedani Esmaeil Hassanpour Qorughchi Vahid Reza Mirabi Journal of System Management , شماره 5 , سال 5 , پاییز 2019 مقاله 6 - طراحی مدل تکانه های حسی به منظور ایجاد تصویر مثبت برند (مورد مطالعه: صنعت لبنیات) ABDOLKARIM TAZESH esmaeil hasanpour qorughchi VahidReza Mirabi مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , شماره 5 , سال 14 , زمستان 2020 مقاله 7 - تاثیر انتظارات و شرایط تسهیل کننده بر رفتار مشارکت کاربران فضای مجازی غلامرضا افشار عباس صالح اردستانی وحیدرضا میرابی مطالعات رفتاری در مدیریت , شماره 2 , سال 12 , تابستان 1400 مقاله 8 - مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی 20.1001.1.22520104.1401.14.55.2.1 غلامرضا افشار عباس صالح اردستانی وحیدرضا میرابی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 14 , پاییز 1401 مقاله 9 - نقش رسانه ها در طراحی الگوی ارتباطات یکپارچه در تغییر رفتار مصرف کنندگان کالاها و خدمات فرهنگی و هنری با رهیافت داده بنیاد 10.30495/jscc.2023.1978419.2081 علی ملااحمدی وحیدرضا میرابی اسماعیل حسن پور قرقچی تغییرات اجتماعی - فرهنگی , شماره 1 , سال 20 , بهار 1402