فهرست مقالات حسین صفرزاده


  • مقاله

    1 - شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف‌کننده از طریق رسانه‌های اجتماعی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 13 , پاییز 1400
    امروزه رسانه‌های اجتماعی به یک مهارت جدید و مهم برای همه، تبدیل شده است. دسترسی میلیون-ها کاربر به رسانه‌ها باعث شده تا این رسانه‌ها در کانون توجه جوامع مدرن و شرکت‌های تجاری قرار گیرند و از محبوبیت قابل توجهی برخوردار شوند شناخت صحیح این رسانه‌ها باعث می‌شود تا بازاریا چکیده کامل
    امروزه رسانه‌های اجتماعی به یک مهارت جدید و مهم برای همه، تبدیل شده است. دسترسی میلیون-ها کاربر به رسانه‌ها باعث شده تا این رسانه‌ها در کانون توجه جوامع مدرن و شرکت‌های تجاری قرار گیرند و از محبوبیت قابل توجهی برخوردار شوند شناخت صحیح این رسانه‌ها باعث می‌شود تا بازاریابان بیش از پیش بتوانند از این ابزارها استفاده مفید و موثر داشته باشند. هدف پژوهش حاضر شناسایی تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر رفتار مصرف‌کننده ( مورد مطالعه: صنعت پوشاک در ایران) می باشد. روش پژوهش توصیفی-پیمایشی و از نظر هدف کاربردی و روش نمونه‌گیری در دسترس و از پرسشنامه آنلاین محقق ساخته استفاده شده است. جامعه آماری کاربران رسانه‌ها و مصرف کنندگان شهر تهران با حجم نمونه 384 نفر در نظر گرفته شد. تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح آمار توصیفی و آمار استنباطی با استفاده از نرم افزارSPSS 22 و Smart PLS 2.0 انجام شد. نتایج نشان داد متغییرهای شناسایی شده در قالب مدل دارای اعتبار بوده و مقدار شاخص‌های تطبیق برازش قوی است و نشان از کیفیت بالای مدل دارد. پرونده مقاله