فهرست مقالات کامران نوربخش مقاله 1 - شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرفکننده از طریق رسانههای اجتماعی 20.1001.1.22520104.1400.13.51.12.6 معصومه جلیلیان حسین صفرزاده سید کامران نوربخش مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 13 , پاییز 1400 مقاله 2 - بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیمهای خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو) 20.1001.1.22520104.1394.7.26.6.8 کامران نوربخش روحالله طاهری حامد قباخلو مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 7 , تابستان 1394