فهرست مقالات حمیدرضا حسینی دانا مقاله 1 - طراحی مدل سپهر رسانهای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان) فرنود حسنی محمد سلطانیفر محسن قدمی عطاالله ابطحی حمیدرضا حسینی دانا دانش کارآفرینی , شماره 14 , سال 5 , بهار 1404 مقاله 2 - هویتسازی با تکیه بر رسانههای نوین 10.30495/mediastudies.2023.71823.1512 فاطمه تقوی رمضانی محمد سلطانی فر حسن درزیان ستمی حمیدرضا حسینی دانا مطالعات رسانه ای , شماره 2 , سال 18 , تابستان 1402 مقاله 3 - نقش مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی حمیدرضا حسینی دانا بی بی سادات میراسماعیلی امین بلندهمت مطالعات رسانه ای , شماره 4 , سال 8 , پاییز 1392 مقاله 4 - نقش و جایگاه شبکههای اجتماعی در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران مژگان لطیفی مهر بی بی السادات میراسماعیلی حمیدرضا حسینی دانا مطالعات رسانه ای , شماره 4 , سال 9 , پاییز 1393 مقاله 5 - بررسی پیامد های تکنولوژی های نوین ارتباطی بر فرآیند یادگیری بهاره بخشی مریم خرسند حمیدرضا حسینی دانا سپهر دادجوی توکلی مطالعات رسانه ای , شماره 25 , سال 9 , تابستان 1393 مقاله 6 - بررسی سبک رهبری تحولگرا و رابطه آن با اثربخشی سازمانی در سازمان صدا و سیما علی میکائیلی علی اکبر فرهنگی حمید رضا حسینی دانا مدیریت فرهنگی , شماره 53 , سال 15 , پاییز 1400