فهرست مقالات هما درودی مقاله 1 - یکمطالعه تطبیقیدر مروری بر عوامل زمینه ساز یکسازمان دانش- محور در چند سازمان رسانه ای (رادیو – تلویزیونی) کارآمد در چند کشور مختلفو مقایسه آن با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامیایران هما درودی مطالعات رسانه ای , شماره 1 , سال 6 , بهار 1390 مقاله 2 - بررسی تاثیر خصوصیات ادراک شده ازتوصیه کننده تبلیغات افواهی (ارتباط گفتاری) بر انتخاب برند محصولات تکنولوژی ارتباطی هما درودی مطالعات رسانه ای , شماره 1 , سال 7 , بهار 1391 مقاله 3 - بررسی رابطه بین ارتباطات غیرکلامی و رضایت مندی مشتریان در نمایندگی های شرکت خودروسازی تویوتا در شهر تهران هما درودی عادل صمدی تبار مطالعات رسانه ای , شماره 4 , سال 8 , پاییز 1392 مقاله 4 - نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روی رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران) هما درودی مطالعات رسانه ای , شماره 2 , سال 8 , تابستان 1392 مقاله 5 - ارائه الگوی سازمان یادگیرنده در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دکتر رضا نجف بیگی هما درودی مدیریت فرهنگی , شماره 4 , سال 3 , زمستان 1388