فهرست مقالات سارا علی پناه کیوی


  • مقاله

    1 - بررسی اثر دما بر روی رفتار ارتعاشی کاور کلاچ خودروی سواری
    مهندسی مکانیک و ارتعاشات , شماره 1 , سال 6 , بهار 1394
    در مقاله حاضر، هدف اصلی تعیین فرکانس های طبیعی و نیز شکل مودهای کاور کلاچ خودروی سواری پژو 405 بوده و در نهایت بررسی میزان اثر دما بر روی رفتار ارتعاشی خودرو در مقایسه با حالت عملکردی آن می باشد. بدین منظور از نرم افزار ورک بنچ انسیس برای شبیه سازی المان محدود کاور کلاچ چکیده کامل
    در مقاله حاضر، هدف اصلی تعیین فرکانس های طبیعی و نیز شکل مودهای کاور کلاچ خودروی سواری پژو 405 بوده و در نهایت بررسی میزان اثر دما بر روی رفتار ارتعاشی خودرو در مقایسه با حالت عملکردی آن می باشد. بدین منظور از نرم افزار ورک بنچ انسیس برای شبیه سازی المان محدود کاور کلاچ خودرو استفاده شده است. دوازده فرکانس طبیعی اول به همراه شکل مود متناظر با آن در دمای محیط بدست آمده است. سپس به منظور بررسی اثر دما بر روی رفتار ارتعاشی کاور کلاچ، دوازده فرکانس طبیعی سیستم در دماهای کاری مختلف (تا 300 درجه) بدست آمده و با یکدیگر مقایسه شده است. پرونده مقاله